optisch tunen

jbakx

Bad to the bone Bakx!!
Aangezien het heel moeilijk is een Honda hard te laten lopen, en niet te vergeten heel duur is het ook mogelijk om meer aandacht te besteden aan het uiterlijk. HET OOG WIL OOK WAT!!!!!!! Nou is mijn vraag: Heeft er iemand een Honda waar je van zegt: JA, DIE IS VET, dan zet hem maar eens op deze thread. Weet iemand trouwens of je andere knipperlichten voor een X8R kunt krijgen, wit of doorzichtigen of carbon??
 
Advertisement - register to remove this

Polijsten van het frame...hmmm klink leuk maar is dat niet veeel werk?? :D

Mn scoot ligt, ivb met dat ik wat nieuwe kappen heb gekocht en onderdeeltjes :p. Niet veel super speciaals maar toch wel leuk om een keer weer iets te veranderen. Mn Honda was weer aan een onderhoudsbeurt toe:

- Frame + onderdelen goed schoonmaken
- Eindelijk eens mn remklauw achter erop
- Remleiding ontluchten, nieuwe remblokken voor en achter
- Buzetti Zijstandaard
- Gianelli NRX
- Klein Neon Licht 12V <-- weet nog niet waar ik hem doe.
- 2-Tonig BMW Claxon 12V <-- ben nog aan het zoeken
- Traanplaat Voetplank
- Zilveren Stuurgewichtjes
- Digitale Fietscomputer+Klokje Sigma 900
- Veer Schokdemper <-- Zilver,Wit of Zwart???
- Nieuwe Carbon Reeds in Membraam
- Nieuwe Sproeiertje
- Nieuwe NGK Bougie R8
- Nieuwe Dashboard Ontwerp <--
- Nieuwe Handvaten (Progrip Black/Blue)
- Nieuwe Lampjes
- Nieuwe Rollers
- Nieuwe Trekveren
- Nieuwe Drukveer (zwaarder)
- Nieuwe Luchtfilter
- Nieuwe Kappen

Alleen heb ik er nog niet zoveel tijd voor gehad, omdat ik toch liever met warmer weer rijdt dan met dit miezerig koud weer en savonds sleutelen is ook niet top in onze garage...

Trouwens, iemand nog meer leuke dingen die ik zou kunnen veranderen...nee ik wil geen roterend achterlichtje of zulke zooi derop..

Greetzz DAW
 
Nou ik had wat nieuwe kappen geregeld duz de boel moest er toch af, waarom dan niet gelijk alles onderhouden?

Mn koeling is een beetje blauw, omdat ik daar zin in had. :D

Ik heb gelijk ook wat onderdeeltjes bestel; al sinds kerst, maar die komen er pas binnenkort op+de boel weer afstellen.

Dat frame is gewoon superstevig, ik wil er in de toekomst bog wel wat aan veranderen, alleen weet ik nog niet wat en hoe...

Greetzz DAW
 
Khab die wallaroo bij een dealer gekocht...:| grootste fout van m'n leven, die gast zei van 'is nix aan gedaan, nooit vastgelopen bla bla bla' toen ik een andere vario erin wou zetten bleek dus dat de krukas al afgedraaid was, en dat wordt alleen maar gadaan als die schroefdraad naar de klote is -> duzzzz aan gesleuteld. Wat een aarz.
 
ja.. ikke... :
Nicolaj1.jpg

Nicolaj2.jpg
 
Back
Top