Alvast tips voor het optisch "tunen" van mijn SR urban kid

Xerious

Uh ? wat was er ?....
Zie topic.

B.v. weet iemand waar je zo'n ruig voor-spoilertje kan krijgen ?

En zijn er BCD (geloof dat ut merk zo heet) kappen voor beschikbaar ?

en nog meer suggestie's graag ....
 
Advertisement - register to remove this

BCD kappen zijn er niet voor een SR50 o.t (oud type)

Ideeen :

- Transparante knipperlicht glaasjes, dus niet die lelijke parelmoer dingen (zijn te bestellen op www.vdhparts.nl voor maar 16 gulden heb je een komplete set voor en achter)

- Spatbord achter eraf, en de onderkant van je buddy/benzinetank dichtmaken met een plaat buigzaam plastic

- de 2 gaatjes in je spoilertje en aan de onderkant de 2 "buisjes" aan de achterkant weg schuren en dicht plamuren en dan opnieuw spuiten

BLAAAAAT
biggrin.gif
 
Inderdaad! Daar zeg je me wat! Dat dichtmaken van je achterkant / benzine tank gedeelte. Wat kan ik daar het best voor gebruiken? En hoe werk ik dat ook nog een beetje mooi af? Ik heb er ook een erg groot gat zitten. Je kan zo lopen kloten met me carb. etc.
 
Originally posted by Raymon_K:
en haal een beetje staalwol over je carter heen , ff een kutwerkje maar wordt wel mooi. *glim* *glim*
smile.gif


mzzzls Raymon

Daarvan wordt je carter niet glimm glimm. Mja misschien sommige delen. Is meer bruikbaar als je al gepolijst hebt om het een beetje bij te houden.
 
Originally posted by Royal Rally:
Daarvan wordt je carter niet glimm glimm. Mja misschien sommige delen. Is meer bruikbaar als je al gepolijst hebt om het een beetje bij te houden.


o nee check dan ff bij dat topic met scooterfoto's wedden dat het gaat glimmen
smile.gif


mzzzl Raymon
 
Kijk maar naar mijn scoot he...

Mijn onderplaat is alleen nog niet af... Maar dat komt nog wel, verder is het iig al wel in de goede maat. De olieaansluiting zit er heel verrot, werkt dan als een soort hefboom. Mijn karterkap glimt dus ook...

BTW, die scoot die jij gaat kopen (das toch die van die url die jij hier neer zette?) Is wel overgespoten hoor...
En waarom wil je die zo graag? Je kunt er toch beter 1 kopen die kapschade heeft, je gaat hem toch spuiten... Scheelt je een hoop knaken, maarjah hij was al gekocht eh...?

Verder ziet hij er op de fotos wel netjes uit. Goed onderhouden ja. Alleen 80 km/h ??!?!

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Kijk maar naar mijn scoot he...

Mijn onderplaat is alleen nog niet af... Maar dat komt nog wel, verder is het iig al wel in de goede maat. De olieaansluiting zit er heel verrot, werkt dan als een soort hefboom. Mijn karterkap glimt dus ook...

BTW, die scoot die jij gaat kopen (das toch die van die url die jij hier neer zette?) Is wel overgespoten hoor...
En waarom wil je die zo graag? Je kunt er toch beter 1 kopen die kapschade heeft, je gaat hem toch spuiten... Scheelt je een hoop knaken, maarjah hij was al gekocht eh...?

Verder ziet hij er op de fotos wel netjes uit. Goed onderhouden ja. Alleen 80 km/h ??!?!

SvR

nope , dat was een die ik op internet vond en ik gewoon goed vond uit zien
 
Originally posted by Xerious:
Ps de urban kid van deze gast is pas echt goed onderhouden . 15000 km op de klok.... http://www.repsolera.spain.com/

Hey hoe kom je aan die url?
smile.gif

Die is dus van het broertje van een klasgenoot van mij. Ik heb in de chat eens een aantal van die foto's laten zien.

Hij wil er dus een Alex Criville/Repsol YPF replica van gaan maken.

En dat idee van sticker onder dashbordglas komt van mij
smile.gif
 
Originally posted by Sjoerdyo:
biggrin.gif
No offence, maar dat vond ik er jusit ene beetje leip uitzien, net als die kingsize sticker op het spatbord...
wink.gif


SvR


Welke? Die van die gast of van mij? Of beide?
Is toch juist wel apart. Een tijd terug vroeg een niet al te slimme gast aan mij of ik een Polini dashbord had. Ik lachuh. Toen zei ik maar ja
biggrin.gif
 
Back
Top