Ophanging Yasuni R

H

Huugje14

Guest
Beste scooterliefhebbers!

Ik heb vrolijk via marktplaats een mooie yasuni r op de kop getikt. Ding binnen alles ziet er goed uit! Nu mis ik alleen de ophangingsset(dus busjes, moeren ed) Nu wil ik eindelijk eens dat mijn scooter fatsoenlijk in elkaar zit en geen beun ophanging fabriceren door de busjes te gaan zagen van koper en de bouten/moeren te gaan halen bij de bouwmarkt!

Nu heb ik op easyparts allerlei montagesets gevonden maar zou iemand mij kunnen helpen met uitzoeken welke het nu precies is!?

Het gaat hier om een Gilera runner sp(nieuwe model dus na 2005)

Link:http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-121-353-1351-3154/Montagesets-Yasuni.html

Hartelijk bedankt alvast!
 
Advertisement - register to remove this

Hij heeft een vraag op dit forum gesteld, dan wilt hij hier graag een linkje en hulp, niet een mail hoeven sturen.
Daarom zei ik SST.

Verder niks persoonlijks, maar hij had anders zelf ook wel kunnen bedenken dat hij EP even had kunnen mailen/bellen.

;)
 
niet bij scooterpowershop bestellen! duurt echt een maand voor je het artikel eindelijk hebt :)

verder als je het persé bij easyparts weg wil hebben zul je hun zoals maf zei ff een mailtje moeten sturen :)
 
niet bij scooterpowershop bestellen! duurt echt een maand voor je het artikel eindelijk hebt :)

Wat een klinkklare onzin zeg.. {!

SPS levert gewoon netjes, en op tijd zijn producten af.
Heb er al meerdere malen wat besteld, 1 keer maar een product in de backorder en deze alsnog binnen 10 werkdagen ontvangen.
Ook een keer een Yasuni R Black Edition besteld, was de demper beschadigd en binnen 5 werkdagen lag de nieuwe demper op de mat.
Zonder enig gezeur.

Gewoon een top webshop.
 
Bedankt tinus! Ik heb het bij sps besteld was de goedkoopste en ze zagen er allemaal hetzelfde uit! Ik heb in principe alleen die bussen nodig maargoed als ik de hele ophanging heb is het ook prima!

slotje :D
 
Back
Top