Schroefdraad cdi ophanging weg nadat ik het frame heb laten stralen

Sem0183

Member
Hoi, ik kon hier geen topic over vinden dus ik maak zelf deze aan. Ik heb het frame van mijn type 3 laten stralen en spuiten (hij is stoffig nu) maar nu is het schroefdraad van de cdi ophanging weg… valt het te maken? zo niet, wat kan ik daar tegen doen? Alvast bedankt.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    254.8 KB · Views: 24
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat een staalborstel of een tappenset geen oplossing is.

Een staalborstel niet omdat er geen draad meer op zit, deze is weggestraald door een botte straler, die op tijd naar huis wilde, en zich geen moeite heeft gedaan om die schroefdraad te ontzien.

Een snij-ijzer niet omdat men dan een kleinere maat schroefdraad moet snijden omdat de diameter van de stompjes kleiner geworden is.

@Sem0183 , kun je aan de achterkant de puntlassen van de draadeindjes/boutjes niet wegslijpen en er een nieuwe bout in zetten?
 
Ik denk dat een staalborstel of een tappenset geen oplossing is.

Een staalborstel niet omdat er geen draad meer op zit, deze is weggestraald door een botte straler, die op tijd naar huis wilde, en zich geen moeite heeft gedaan om die schroefdraad te ontzien.

Een snij-ijzer niet omdat men dan een kleinere maat schroefdraad moet snijden omdat de diameter van de stompjes kleiner geworden is.

@Sem0183 , kun je aan de achterkant de puntlassen van de draadeindjes/boutjes niet wegslijpen en er een nieuwe bout in zetten?
draad zit onder de verf...
 
is het weggestraald of dicht gecoat, bij het laatste kan je het overnieuw tappen
Op mijn antieke desktop lijkt het toch echt dat de schroefdraad weg is.
Maar goed, nu maar even afwachten wat @Sem0183 zijn antwoord is op de vraag van @Jeroen_Sp .
ik probeer eerst even wat @Super8 zegt en als dat het niet is ga ik doen wat @Jeroen_Sp zegt, ik laat jullie morgen weten wat er gebeurd is na de staalborstel. ik moet eerst nog staalborstels halen.
 
Ik denk dat een staalborstel of een tappenset geen oplossing is.

Een staalborstel niet omdat er geen draad meer op zit, deze is weggestraald door een botte straler, die op tijd naar huis wilde, en zich geen moeite heeft gedaan om die schroefdraad te ontzien.

Een snij-ijzer niet omdat men dan een kleinere maat schroefdraad moet snijden omdat de diameter van de stompjes kleiner geworden is.

@Sem0183 , kun je aan de achterkant de puntlassen van de draadeindjes/boutjes niet wegslijpen en er een nieuwe bout in zetten?
staalborstel is niet de oplossing helaas, schroefdraad is er helemaal af en zoals je al zegt wordt de diameter dan kleiner als ik ze opnieuw ga tappen dus ik moet de oude wegslijpen en nieuwe bouten erin zetten.
 
Back
Top