Opgevoerde brommer innemen & vernietigen!

SuiD said:
:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:DD:D:D::DD

hoe komt het eiglijk?


Wss gedeeltelijk omdat jongeren niet financieel aansprakelijk zijn.

het is gewoon niet te doen om jongeren te beboeten en zeker niet met zulke bedragen.

+ ze lopen 2 bekeuringen per persoon mis
+ rechtzaken van ouders
+ en agenten doen dat toch niet (het zijn klootzakken maar dit kunnen ze niet aan, hun hebben ook hun minimale bekeuring aantal te vervullen)
 
hehe leuke animatie

die 2e kamer gaat echt te ver met hun gezeik over die scooters

als elke scooterrijder nou normaal binnen de bebouwde kom rijd, en ook eens goed oplet dan gaan er al veel minder ongevallen gebeuren.

van de 3 aanrijdingen die ik gehad heb, was het 2x de fout van een auto, dus ik weet niet waar we mee bezig zijn 2de kamer, maar ik kots op jullie onzin.

1 ding, als jullie met je g*re k*t aan mn scoot komen dan is Nederland te klein, want dan ik echt door het lint.

ik moet 32km per dag rijden, bijna alleen rechte stukken, ik ga dus geen 45 knarren, maar lekker 80 en soms 120 :D
 
langzaam rijden is pas gevarlijk, rijd je 30 word je door een auto die 60 km rijd ingehaald ,schrik je je te tyfus.
je kan beter met het andere verkeer mee rijden als 20 km langzamer
of niet?
 
owja en wat ik ook zwaar achterlijk vindt is dat de politie je al aan het hek van de school staat op te wachten, en zelf het lef heeft (wanneer je dan gewoon een stukje met je scoot gaat lopen) je scoot te pakken en hem op de rollerbank te zetten.

ga criminelen opsporen, doe wat aan terroristen, en maak het land veiliger of
ga toch illegalen opsporen ( ik bedoel dus geen buitenlanders met een geldig verblijfsbewijs, mocht dit verkeerd overkomen. )


dat er mensen zijn die niet op scooters kunnen rijden das een feit.. mensen die met hoge snelheid (dus boven de 60 ) door de binnenstad rijden, mogen van mij een dikke boete krijgen, maar dit gaat mij echt te ver
 
franky said:
HET IS AFGEKEURT

deze regel gaat rechtstreeks de papiervernietiger in

hehe he .. :p

niemand reageert hierop? is het serieus zo dat je uit 'betrouwbare bron 8) ' hebt gehoord dat die nieuwe maatregel van de baan is, voor (waarschijnlijk) altijd?
 
Maare, als het doorgaat kan je altijd nog acties uitvoeren, ga je met 20 man (en de bijbehorende brommers:p) lekker met ze alle 30 rijden op wegen waar autos 50 mogen = lekker irritant :D :D
Ja kost wat benzine maar dat boeit niet.
 
peteRS said:
Maare, als het doorgaat kan je altijd nog acties uitvoeren, ga je met 20 man (en de bijbehorende brommers:p) lekker met ze alle 30 rijden op wegen waar autos 50 mogen = lekker irritant :D :D
Ja kost wat benzine maar dat boeit niet.

ja ze zullen andere mensen die GEWOON een petitie sturen of wat dan ook nog serieuzer nemen :|
 
Gisteren wel ff gekeken hoeveel mensen met auto's ook de regels overtreden rij je daar irritant op de ring 50 waar je 50 mag komt iedereen je met 70 voorbij ;)
Maargoed, Ik ben het er niet 100% mee eens van dat vernietigen van scooters omdat het gewoon weg ander mans eigendom ff |_| tot kubus te maken niet kan.
Er zijn idd zat jongeren die als aso's over de weg lekker zonder helm scheuren want dat vinden hun "stoer". Kzag zelf van de week een gastje van 12 met een scooter zonder helm rijden. Op een Aerox nog wel. Die jongens kunnen nog net fietsen.

Maarjah er zijn er ook idd zat genoeg diet het als hobby hebben net als ik en het zou zonde zijn als hierdoor de hele scooter markt weggaat en wij dus feitelijk niks meer aan onze hobby hebben. zou zonde zijn
 
je moet eens gaan praten over apk op motorforum dan schieten ze uit hun vel :p

maar vandaag nog:

ik denk laat ik nou eens socialer zijn dan normaal

rij keurig 25!! door het centrum knalt er eens een auto uit het parkeervak
had ik ff geluk dat ik hem meteen vol open kon trekken en weg kon wezen.

tutert die lul ook nog.


nou ik leer bij rijlessen dat je altijd meteen stil moet staan als je ook maar enige beweging opmerkt bij het uitsteken
 
Zo zijn er overal mensen , kansloze mensen in oto's die gevaarlijk rijde en kansloze mensen op scooters die gevaarlijk rijde , beide moeten hard gestraft worden :)
 
DJaex said:
Gisteren wel ff gekeken hoeveel mensen met auto's ook de regels overtreden rij je daar irritant op de ring 50 waar je 50 mag komt iedereen je met 70 voorbij ;)
Maargoed, Ik ben het er niet 100% mee eens van dat vernietigen van scooters omdat het gewoon weg ander mans eigendom ff |_| tot kubus te maken niet kan.
Er zijn idd zat jongeren die als aso's over de weg lekker zonder helm scheuren want dat vinden hun "stoer". Kzag zelf van de week een gastje van 12 met een scooter zonder helm rijden. Op een Aerox nog wel. Die jongens kunnen nog net fietsen.

Maarjah er zijn er ook idd zat genoeg diet het als hobby hebben net als ik en het zou zonde zijn als hierdoor de hele scooter markt weggaat en wij dus feitelijk niks meer aan onze hobby hebben. zou zonde zijn

Ik vind t sowieso echt ziek. Helemaal nergens mee behalve de bezuinigingen kan het kabinet rigorues plannen er doorheen drukken. Maar als het op scooters aankomt dan ineens wel. Nederland wordt op deze manier een politie-staat! Trouwens de achterliggende gedachte is dat er in de steden eindelijk daardoor eens wat gedaan wordt aan de aanhoudende overlast van wat gestoorde semi-criminelen met zulke brute kut herrie die je 1 km verderop nog hoort (zelf meegemaakt). Uiteraard zou het voor dat soort lijpen wel een goede regel zijn maar het is natuurlijk absoluut GEEN oplossing! Het is genezen, maar voorkomen is nog altijd beter. Als dat soort low-lifes geen scooter hebben om mensen te irriteren dan vinden ze wel wat anders!
Ze moeten gewoon die mensen zelf aanpakken die hier de boel verzieken!
 
Ik sta weer eens in de Metro :)
Helaas hebben ze mijn stuk wel danig verknipt. (weg voorstel puntenrijbewijs + 80km/h rijbewijs) Maar het is beter dan niets.

metro1.png
 
JusSeb said:
Dit is toch dikke crap, nieuwe std.scooters lopen geen 45, maar 55/50.

Met die snelheid kom je dus al over de 45km/h op de rollerbank.
Hiermee zeggen ze dus dat als Sjaakie een nieuwe scooter heeft gekocht, hem net de eerste bocht inrijdt, word aangehouden door een Motoragentje en word naar de rollerbank gelijdt dat hij hem dan al kwijt is.
Die juut die mij aanhield vertelde dat er een instelling is (kan zo ff niet op de naam komen) Die, als een scooter geimporteerd word (worden ze in het begin allemaal, per type gestript word, alle onderdelen genoteerd. Dus verander je er iets aan kunnen ze makkelijker kijken wat je veranderd hebt. Daarom mag je "officieel" ook allen maar iets vervangen door uitsluitend een orgineel onder deel. Maar daar doen ze niet zo moetlijk over want het is gewoon 45 + is betalen. Maar zoals gezegd werd over de sneldeid, dat scooters std. uit een winkel te snel rijden, kan misschien zo zijn, maar een scooter kan ook nooit presies even hard rijden als een andere orginele scooter. Maar volgens de die instelling lopen alle scooters gelijk en zullen dit ook aangeven op de rollerbank.
Dat is wat Mr. Juut mij verteld heeft.
 
Back
Top