Hallo mede forum'ers,
2,5 week geleden had ik via marktplaats na lang zoeken een zip 2000 snor frame gevonden. Het frame was uit 2010 en alle papieren zaten erbij.
Na wat mail contact met de verkoperen kwamen je op een prijs uit. Bij deze prijs zat dat hij het frame zou brengen(vanuit den haag naar Hilversum).
Afspraak gemaakt en hij was netjes optijd.
Omdat het na kantoortijd was, was het postkantoor niet meer open en zou ik later het frame overschrijven en het bewijs opsturen.
Alle papieren waren aanwezig(tenaamstelling, overschrijving, etc etc etc). Het frame nummer kwam ook overeen met het nummer wat op de papieren stond.
Omdat ik weinig tijd had ivm school en werk kon ik helaas dit frame pas 2 weken later overschrijven. Ik wilde dit dus toen en toen begon alle ellende. Hij kon niet overgeschreven worden omdat het frame van een gestolen scooter was. Ik dus super erg balen en een beetje een raar gevoel omdat ALLE papieren erbij zaten..
Dus ik aangifte doen, eerst nog verdachte van heling maar uit eindelijk dus niet het geval omdat ik met goede trouw naar het politie bureau was gestapt. Ik dus een verklaring gemaakt met een politie agente.
Maar waar heb ik recht op? Ik weet bijna 99% zeker dat deze zaak toch niet word opgelost..
Ook is het frame inbeslaf genomen, dus ik ben nu 330,- lichter + heb geen frame meer.
Telefoon nummer was vals, naam was waarschijnlijk ook fout en adres heb ik niet. Ik heb alleen een signalement en een auto..
iemand tips? Want ik vind het raar, je zou toch niet de dupe moeten zijn als je het overschrijvingsbewijs etc. er ook bij krijgt? Hoe zit dit precies in elkaar, en heeft iemand nog verdere tips kwa rechts bijstand of iets, en anders om de daders te vinden?
Ik hoop echt dat ik of de daders vind, om mijn zuur verdiende geld op een andere manier terug krijg...
Gr. hugo