Scooter gestolen wa+verzekerd

Scootdelft

Member
Zoals je leest in de titel is mijn scooter gestolen, ik heb een vraag aan jullie . Ik had ook toevallig een wokstatus. Kan de verzekering daar in lastig gaan doen met uitbetalen etc?
Betreft een typhoon
 
Advertisement - register to remove this

In principe is je verzekering nog steeds geldig. Maar daarvoor zou je of even met je verzekering moeten bellen of het polisblad (en voorwaarden) moeten doorlezen. Immers dat zijn de voorwaarden waaronder je de verzekering hebt afgesloten, dus wat wij hier zeggen op "internet" doet er dan niet zoveel toe :)

Als deze scooter gewoon thuis en op slot stond, dan verwacht ik dat hij nog gewoon onder de dekking valt.
 
Zoals je leest in de titel is mijn scooter gestolen, ik heb een vraag aan jullie . Ik had ook toevallig een wokstatus. Kan de verzekering daar in lastig gaan doen met uitbetalen etc?
Betreft een typhoon

Had je hem wel op slot staan met minimaal een ART3 slot?
 
Had je hem wel op slot staan met minimaal een ART3 slot?
Heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe ze dit willen controleren eigenlijk.
je kan toch zomaar een slot open breken op de e.o.a manier en claimen dat ze die zo hebben achter gelaten na het stelen?
 
Heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe ze dit willen controleren eigenlijk.
je kan toch zomaar een slot open breken op de e.o.a manier en claimen dat ze die zo hebben achter gelaten na het stelen?

Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, aan de hand van de naam op de sleutel , ABUS bijvoorbeeld en het daarbij horende serie nummer.

Volgens mij kunnen ze met die gegevens opzoeken wat het voor type slot was.

En een ART3 of 4 heb je niet zomaar doorgeknipt.
 
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, aan de hand van de naam op de sleutel , ABUS bijvoorbeeld en het daarbij horende serie nummer.

Volgens mij kunnen ze met die gegevens opzoeken wat het voor type slot was.

En een ART3 of 4 heb je niet zomaar doorgeknipt.
Ik moest beide sleutels inleveren maar dat even terzijde het is goed gegaan en verzekering heeft er niks overgezegd. Topic kan dicht
 
Back
Top