Op en neer lopend blok

scooterboyo007

New Member
Beste mensen,
Mijn scooter kymco agility 50 2014 4t doet een beetje raar hij loopt een beetje op neer.
Als in als ik stil sta dan loopt ie soms heel hoog in zijn toeren dat ie wilt wegrijden maar soms valt ie ook weer uit. Soms start hij heel goed en echt met 1 klik op de knop maar soms ook weer heel slecht en dan start ie heel lastig. Ook heb ik heel af en toe dat als ik vannuit stilstand op wil trekken dat ie een hele erge dip en dat ie de eerste 2-3 seconde niet wegkomt. Ook soms een hele slecht gas reactie en dat ie pas 2 seconde later reageert Er is laatst een nieuw luchtfilterelement ingeplaatst en de carb is gereinigd maar weet niet wat er aan de hand is. Mvg Timothy
 
Advertisement - register to remove this

Zijn de symptomen pas na de reineging en luchtfilter of ervoor,

Sowieso zal ik op de vlotterhoogde controleren, de klepspeling en valse lucht controleren.

Vlotterhoogte doe ik zelf de lijn op de vlotter waterpas als die ondersteboven op een oppervlakte ligt.

Klepspeling rij ik op 0.10mm op bijde, maar fabriek zegt 0.04. Daar zelf een keuze in maken.

Valse lucht is met deo of remreiniger rond de carburateur en inlaat spuiten en luisteren naar een dip in toerental op stationair, moet ie eerst goed lopen.
 
Back
Top