ontsteking werkt niet :S

SfeRox

sfera gaat hard :P
ik heb nu mn selettra ontsteking er op gezet (met eprom en een std mina bobine)

maar ik weet niet precies of ik hem goed heb aangesloten:?
heeft iemand hier ervaring mee??

hier ff foto's voor de duidelijkheid :)
DSC03181.JPG

DSC03182.JPG

DSC03183.JPG

ik dacht dat het zwarte draadje voor de massa was en de rooie op de bobine moest maar hoef ik dan alleen maar die eprom op mn ontsteking aan te sluiten of moet vanuit mn stator of rotor nog een massa lopen??

Advertisement - register to remove this

en jmmr dat de bobine de massa van het andere ophangpunt haalt en niet van die ene waar jij em mee vast hebt zitten... :rolleyes: en idd een std bobine :X? die vonkt zwaar vertraagd in vergelijking met een malossi/italkit bobine...

mn std bobine is zeker nog goed :D k heb hem ff getest op mn SR en daar deed ie wel gewoon op :) majah niemand weet vast de waardes van de eprom?:( want k weet echt wel hoe ik hem moet doormeten alleen dan krijg ik waardes en ik weet niet hoeveel die precies moeten zijn dus ik kan niet meten of hij kapot is...

snap je robinV :rolleyes: :P

jah oooooii ?? waarom ben je niet op msn dan? ik heb hier ook complete eprom set en het is nog geen 5min lopen van je huis schat ik, k woon bij het zwembad ongeveer.. wil je ook wel helpen met de ontsteking. anders mail me even wanneer je on bent oid of je tel nr. Greetz G.

edit : kunnen we alles om en om testen snapje... bijv :D

Back