Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
tja, zoals thys aangaf, geef veel geld uit aan je sponsors, je krijgt het dubbel en dik terug!

wat ik meestal doe aan het begin van de dag is (met 800 credits) 10 credits requesten voor wat geld ( in het begin wat meer). dan met AL DIT GELD press kits kopen, soms wel tot 3000 (dus 6000 geld) en dan deze blijven promoten (steeds maar met 10 per keer, je verliest veeeeeeel te veel anders) en zo blijven doen tot je niet meer kan promoten of wanneer het je niets meer oplevert.

Dan beginnen racen tegen anderen, en af en toe eens in de NIRA gaan kijken of er plaats is om te joinen ed... :)

ja, thys zei het al, pas op met de NOS, want ik moest @ stage 7 NOS veel bijtanken, kon 2 keer racen met een volle tank... en ik ging zelfs niet sneller dan een auto zonder nos:p

Ja ik ehb nu genoeg geld.
En m'n golf is toch wel rap voor een golfje, maar is nog zonder turbo en zit nu op 13.2.
En moet hem nog dyno tunen, polishen en weight reduction doen.

tja, zoals thys aangaf, geef veel geld uit aan je sponsors, je krijgt het dubbel en dik terug!

wat ik meestal doe aan het begin van de dag is (met 800 credits) 10 credits requesten voor wat geld ( in het begin wat meer). dan met AL DIT GELD press kits kopen, soms wel tot 3000 (dus 6000 geld) en dan deze blijven promoten (steeds maar met 10 per keer, je verliest veeeeeeel te veel anders) en zo blijven doen tot je niet meer kan promoten of wanneer het je niets meer oplevert.

Dan beginnen racen tegen anderen, en af en toe eens in de NIRA gaan kijken of er plaats is om te joinen ed... :)

ja, thys zei het al, pas op met de NOS, want ik moest @ stage 7 NOS veel bijtanken, kon 2 keer racen met een volle tank... en ik ging zelfs niet sneller dan een auto zonder nos:p
maar alles eerst beginnen met sponsoren te werven denk ik he, heb er nl pas 4....

Neej dat is helaas neit zo.
Zo dacht ik ook in het begin.
maar heb nu al redelijk wat sponsers.

net Thijs hier van het forum verslagen.
Heb nu m'n b-license

Ik doe meestal per 10 credits de sponsors en voor de press kits per 100 uitgeven want per 10 brengt niks op. heb nu al redelijk wat sponsors maar nu is het precies of ze niet meer willen :?

zo mijn credits zijn op:P wel een hoop sponsors erbij maar nog lang niet genoeg lijkt me

dit zijn tot nu toe mijn sponsors:

Current SponsorsOpen SponsorsAlpine [2]AudioVox [1]Automobile [5]Autoweek [1]Bazooka [5]Bose [3]Boston Acoustics [1]Bridgestone Tires [2]Clarion [3]Infinity [2]JBL [5]JL Audio [3]JVC [2]Kenwood [5]Lightning Audio [2]MB Quart [3]MTX [1]Nakamichi [3]Rockford Fosgate [4]

Ik doe meestal per 10 credits de sponsors en voor de press kits per 100 uitgeven want per 10 brengt niks op. heb nu al redelijk wat sponsors maar nu is het precies of ze niet meer willen :?

PRess kits per 10 doe ik.
Dat levert me meer als genoeg op.

de nos is nutteloos, en de turbo hoef je ook niet verder te upgraden dan LVL1

de S2000 presteerd het beste rond 580 pk uit mijn hoofd
daarboven word het overkillen word hij alleen maar trager.

wat betekend dit?

22Johan22 challenged NDftw to a street race. They line up and await the drop of the hands from the flagger. Tensions were high as both drivers rev'd their motors.

As the arms of the flagger dropped,
Midway down the street, it looked like
Right down to the wire,

welke races pak jij?

je moet iemand gewoon challengen om een gewone race he, niet voor Pink slips of Geld ofzo?

@ SSR joene, meen je dat? ik had 720 pk in m'n S2000 steken, en nog ging hij maar net onder de 10 seconden op het einde wat ik al raar vond :p

dus als je rond 580 pk zit, moet je hem gewoon weten af te stellen met 'Tuning on the track?'

@ SSR joene, meen je dat? ik had 720 pk in m'n S2000 steken, en nog ging hij maar net onder de 10 seconden op het einde wat ik al raar vond :p

dus als je rond 580 pk zit, moet je hem gewoon weten af te stellen met 'Tuning on the track?'

ja ik post hier niet om grappen te maken :).

welk lvl zat je zelf?

maar indd de dyno goedzetten, dan met de TnT (howto staat ergens al gepost zag ik) zorgen dat hij optimaal loopt

Neej dat is helaas neit zo.
Zo dacht ik ook in het begin.
maar heb nu al redelijk wat sponsers.

net Thijs hier van het forum verslagen.
Heb nu m'n b-license

Oja? Autoplay heeft dat dan gedaan :+ Heb namelijk de hele dag in Amsterdam rond gehuppeld :P

welke races pak jij?

je moet iemand gewoon challengen om een gewone race he, niet voor Pink slips of Geld ofzo?

dit was voor geld idd wou het proberen en kijken wat er gebeurd, ik dacht dat het een makkelijke manier zou zijn om geld te verdienen

Status
Not open for further replies.
Back