Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
dat credits doneren helpt dat echt of is dat gewoon een trick om je van je credits af te helpen?

Het helpt echt. Ik heb er de vorige periode misschien 50000 ofzo aan uitgegeven. Hoe meer je doneert.. hoe meer je sponsoren gaan geven :#

Het huidige team bestaat uit:

Thys Blaupunkt Toyota Corolla/Trueno [Set] $12,617
KP JL Audio [Set] $78
ichigoo Infinity Ford Mustang LX - Coupe [Set] $21,858
22Johan22 Automobile Honda Civic SI (EG) [Set] $9,533

oke thnx begin nu een beetje te ontdekken hoe het spel werkt

Ja af en toe is het spel best wel onlogisch.. je moet effe de draai erin krijgen +pippi+ Eerste keer had ik ook zoiets van: was dit? Maar het kan best verslavend zijn.

En het is ook wel leuk als je een paar mensen in het spel kent.. ik pm namelijk best veel met ichigo en kunnen onderling veel leren en tips geven dat scheelt ook een hoop :henko:

das waar, ik druk gewoon op van alles en ik kijk wat er gebeurt, denk dat ik me nu ga toe leggen op het drag racen

Trouwens ook nog een tip voor iedereen: Bedenk in welke klasse je gaat rijden. Ik wil deze periode bijvoorbeeld in de non turbo en non nos klasse rijden. Veel mensen pleuren maar gewoon nos erop en komen hierdoor in een hogere klasse waardoor ze helemaal niet mee kunnen

Speel ook nog niet zo lang, begin het een beetje te snappen. Maar eh wat gebeurt met het team geld :P. Ik ben nu sponsors aant aantrekken, maar ik vind dat je redelijk wat van die press kits moet kopen om je sponsors meer te laten geven. Maar is het misschien nuttiger om credits te doneren ipv press kits ? Dat het meer oplevert ?

Welke klasse raad je dan aan om in te rijden? En met welke auto zou het beste om in die klasse te rijden ?

Uhm ik ben zelf gestart met een corolla. Veel mensen rijden met een mustang. Als je eenmaal verder bent is de S2000 een van de betere keuzes.

Ik zou iig de nira non turbo of nira turbo rijden niet met nos. Het scheelt vaak niet veel hoor! Kijk maar naar ichigo waarvan zijn oto zonder nos zelfs sneller reed.

Wat is het beste om geld van sponsors te verdienen?

Press kits kopen of donaties geven, wat brengt het meest op?

Press kits kopen. Ik koop er meestal 1000 ofzo. En doe dan om de zoveel tijd een paar promoten. Je ziet dan boven in het beeld of je sponsoren ook meer zullen geven :7

IK koop dus press kits, en doe per 100 uitgeven, dan staat er congratulations. Dan komt er achter de sponsors soms extra punten bij he. Maar is het ook hoe meer sponsors, hoe meer geld?

press kits hebben bij mij tot nu toe geen succes:( al mijn credits op dus ik denk dat ik het maar voor gezien hou vandaag

Haha is in het begin idd klote. Ik moet nog rnr krijgen.. dan sponsoren erbij krijgen en dan goed sparen.

Ik moet iig nog heeeel veel racen :)

correctie heb nog 1 credit, trouwens hoe zit dat met dat vandalism enz werkt dat? en hoe veel credits moet je inzetten wanneer je onderdelen wil jatten of auto's wil jatten?

correctie heb nog 1 credit, trouwens hoe zit dat met dat vandalism enz werkt dat? en hoe veel credits moet je inzetten wanneer je onderdelen wil jatten of auto's wil jatten?

Geen idee. Ik vind het zelf vet irritant als het bij mij gebeurd.. dus doe ik het ook niet bij andere mensen :*

Status
Not open for further replies.
Back