This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
En je met ook van die sponsor dingen kopen waardoor ze meer geven.. Daar heb ik in het begin (en nog steeds) heel erg veel geld in gestopt. Als je eenmaal veel en goed betaalde sponsors hebt zijn de credits meestal het probleem en niet het geld

Thnx ich!go voor die handige site.
Ik heb nu al zwaar veel sponsers.
En ze leveren met 10 credits al ruim 300 op.
Dat is een stuk hoger als werken.

hier een lijst van mijn sponsers op dit moment:
Current Sponsors

Open Sponsors
Alpine [37]
AudioVox [36]
Bazooka [37]
Blaupunkt [33]
Bose [35]
Boston Acoustics [15]
Cerwin Vega [18]
Clarion [29]
H&R Springs [14]
Hedman Hedders [13]
Holley [16]
Hotchkis [13]
Import Tuner [34]
Infinity [31]
JBL [32]
JL Audio [13]
JVC [26]
Kenwood [16]
Kicker [24]
Lightning Audio [22]
MB Quart [24]
Monster Cables [10]
MTX [30]
Nakamichi [16]
Nitrous Express - NX [15]
Pioneer [16]
Polk [12]
Rockford Fosgate [10]
Sanyo [12]
Sony [17]
XM Satellite Radio [36]

np, heb er ook veel aan gehad.

bijven doen in het begin, is een goeie tip voor volgende sessie, SPONSORS

heb nu iets van 3500$ / 10credits, dus best lekker verdiend

@thys, heb me nu 2 X S2000, een keertje met NOS en 1tje zonder NOS, en ze gaan beide even snel, hoewel die zonder NOS veeeeeeel minder benzine nodig heeft

Haha, ja ik wou net ook een 3e oto erbij kopen, maar niet gedaan. Mijn auto hebben ze WEER beschadigd en ook weer onderdelen gejat Gelukkig had ik nog heel veel geld en veel credits, dus gewoon effe nieuwe gekocht Volgend seizoen ga ik met een corolla aan de slag denk ik. Daar worden vaak net zo'n snelle tijden als met een s2000 gereden onderhand +pippi+

Voor iedereen een tip voor het volgend seizoen: Als je een beetje verder bent, koop een goedkoop wagentje en gebruik die wagen als je uitlogt.. Daar breken ze namelijk niet zo snel in.. en als je hem toch niet gebruikt boeit het ook niet

Ik heb deze wagens nu:
GOLF GTI 16V als uit log wagen

HONDA S2000 als race wagen.
moet hem nog wel tunen, maar zit nu weer even krap bij kas.

Krijg nu €2500 per 10 credits.
Maar ik doe voortaan gewoon per 100 credits request funds.
Dat tikt lekker aan.

jah, ik ga denk een mustang verder tunen, om in de NIRA C8 en S8 te kunnen racen. uiteraard zal er een S2000 bijkomen later heb nu btw Track 'n tune wat onder de knie, zit met een tijd van 10.177, ondanks mijn 'lage' skill level

Hoe verbeter je eigenlijk de handeilng van je wagen?
Want ik heb net nieuwe velgen en banden gemonteerd.
maar hij is nu trager als 1st.

ten eerste Dyno tunen, zien dat heel die rode lijn mooi tussen 12.5 staat (bij TurboCharged en Supercharged toch...) en dan daarna gaan Tunen on the track.

daar moet je wat met die getallen spelen, maar is vooral VEEEEEEEEL geduld hebben en veel credits hebben zie dat je ook op tijd bijtankt en tune-up doet, anders heb je 10 credits naar de kl*ten omdat je car het begeeft.

daar staat ergens toch een handleiding onder in een linkje dacht?

Jup Test and tune tips and tricks oid. Test and tune is in het begin vrij lastig vind ik. Ik heb het nu door.. en er valt echt ontzettend tijd mee te winnen. Mijn auto is nu trouwens 1 honderdste langzamer als jou car met nos ich!gO zag ik. Vind ik best netjes (al zeg ik het zelf )

Vanacht om 3uur is iedereen weer op 0
dan begint alles opnieuw.

Mijn golfje 16V doet nu dit:
12.523@108.04

Toch best netjes voor een golfje 16v.
Heb dat tunen op de dyno nu onder de knie.

maar waar moet een wagen met turbo ongeveer zitten en waar een wagen zonder turbo??

ik heb me gister ook aangemeld maar ik krijg maar geen sponsers. dit komt er telkens te staan:

Your time and effort have been well spent, however you did not pick up any new sponsors this time.

hoe kom ik aan me sponsers?

ik heb me gister ook aangemeld maar ik krijg maar geen sponsers. dit komt er telkens te staan:

Your time and effort have been well spent, however you did not pick up any new sponsors this time.

hoe kom ik aan me sponsers?

Gebruik de site die op de vorige pagina staat.
En vanacht begint iedereen opnieuw.

Jup, periode is afgelopen Van de ene kant ben ik er wel blij om.. op het laatst had ik toch al alles en moest je echt ontzettend veel racen om weer een hogere stage te krijgen. Deze periode hopenlijk meer mensen in het st.net team.. met 2 man was niet echt een team

Mijn auto is nu trouwens 1 honderdste langzamer als jou car met nos ich!gO zag ik. Vind ik best netjes (al zeg ik het zelf )

Dat was tegen mijn S2000 zonder NOS hoor

heb er 2 volledig getuned, 1th Met nos, en 1tje zonder, en zo blijkt dat die Zonder NOS beter loopt dan die met ^^ heb ik wel wat beter afgesteld enzo maar kom

Dat was tegen mijn S2000 zonder NOS hoor

heb er 2 volledig getuned, 1th Met nos, en 1tje zonder, en zo blijkt dat die Zonder NOS beter loopt dan die met ^^ heb ik wel wat beter afgesteld enzo maar kom

Neu hoor, zag die tijd @ Nira en je zat in de klasse met nos. Maakt ook geen ruk uit, kan ook gewoon net een kut tijd zijn geweest :henko:

Ik ben iig benieuwd wanneer de nieuwe periode begint.. heb er nu gelukkig wat meer tijd voor ivm vandaag mijn laastste stage dag :W

Nieuwe ronde nieuwe kansen Heb net een paar sponsors erbij. Moet er alleen nog veel en veel meer. En ook al een beetje liggen promoten voor de sponsors Ben benieuwd wat deze periode mijn snelste tijd zal worden.

Status
Not open for further replies.