Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
mja heb nu kk lage net-worth omdat ik steeds al me geld in sponsors steek, om zo weer steeds net iets meer geld te verdienden ^^

ik begin niet meer aan dit spel :P jaar lang vrij actief gespeeld, om iets leuks te bereiken moet je echt zo fucking lang en veel spelen dat ik het de moeite niet meer vind om te beginnen..

Als je niet meer verder speelt, zorg dan altijd dat je afsluit in Dyno ofzo, als je gewoon afsluit op home kunnen mede-spelers jou auto jatten, net als jij hun auto kan stelen.

Das klote als je auto gejat wordt :( Ik heb deze periode al heel wat auto's gehad. Ben nu bezig met een S2000. Heb alle motorische onderdelen gekocht, maar moet het zooitje nog afstellen :)

Zo wagen terug gejat verkocht en gewoon verder gegaan emt m'n GOLF GTI 16V.

Ding heeft nu 219PK zonder af te stellen.
KLasgenootje van me heeft een crew gemaakt:
Underdogz

Daar zit ik nu bij, hij rijdt ook met een golf GTI 16V met 232PK (turbo)
Meine is zonder turbo.
Zit nu op een tijd van 14.9

Maar niemand wil met me racen om geld.

Maar niemand wil met me racen om geld.

Dat probleem heb ik ook altijd, erg vervelend. Heb nu trouwens genoeg geld voor me s2000, moet ik weer stage3 experience zijn ofzo? Ik moet dus eerst een cheap autotje kopen, totdat ik stage3 experienced ben ofzo? Krijg je dat erbij na een aantal races, of kom je daar op een andere manier aan?

Dat probleem heb ik ook altijd, erg vervelend. Heb nu trouwens genoeg geld voor me s2000, moet ik weer stage3 experience zijn ofzo? Ik moet dus eerst een cheap autotje kopen, totdat ik stage3 experienced ben ofzo? Krijg je dat erbij na een aantal races, of kom je daar op een andere manier aan?

Je kan, je experience verhogen door het te kopen.
Ik zit nu op stage 3.

dat is bij skill level.
staat bij home ergens in beeld

ja hoor ik sluit af in dyno mode.
En nog wordt m'n wagen open gebroken en weer is m'n chip en luchtfiler systeem weg @:

Wordt er gek van.

Je hebt idd een bepaalde stage experience nodig om bepaalde auto's te kopen. Om een stage hoger te kunnen gaan zul je veel moeten racen om een stage vrij te kunnen krijgen :)

Ik heb zojuist mijn S2000 compleet getuned. Heb hem enkel en alleen op de dyno afgesteld, nu nog test and tune en dan veel racen..

Mij hebben ze een paar parts gejat en de auto beschadigd :( Maarja heb ze maar opnieuw gekocht, waren gelukkig niet de duurste onderdelen 8P Ik gebruik mijn golf nu als schade-oto. Als ik uitlog dan stap ik in mijn golf, als ze daar de onderdelen van jatten is het niet zo erg dan van de S2000 :)

steek in het begin al je geld in sponsors, en doe dan 'request funds'

gaat je veel meer geld opleveren dan gewoon te werken ;)

Status
Not open for further replies.
Back