Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
ik heb nu 671,323 $ , ik ga sparen tot 850,000 en koop me een JGTC wagen! welke koop ik het best? iemand een aanrader?

sanchososa JL Audio Honda S2000 (AP1) $789,045 scootertunin
JoeneTjoener [A] Kenwood Honda S2000 (AP1) $779,063 o_C_R_E_W_o
:p

Last edited:
lol ik heb voor de moment 990 $

vandaar dus ook mijn lage netwaarde :p

maar hij begint eindelijk goed vooruit te gaan, kan ik eindelijk wat sparen :d

JGCT, welke klasse wil je rijden?300 of 500?

iig oppassen dat je het vermogen NIET aanpast, rest kan wel, dus banden en aerodinamica, maar geen engine parts en port&polish..

ik moet nog 2000 exp tot mn saleen/lvl 16 :W

edit:

mijn wagen is ook "teamcar" maar kan gewoon blijven rijden hoor :*

de klasse waar je de meeste exp kan verdienen :p en dat is ?

dus joene je S2000 is teamcar maar je kan nog steeds andere uitdagen

ja.. maar je moet alles maar is goed doorlezen.. geen zin om alles uit te gaan leggen :).

en de klasses hebben dezelfde points distribution.. nu moet je voor jezelf uitmaken in welke klasse jij hoger denkt te kunnen eindigen.

hou wel in de gaten dat je voor de 500pk klasse een A Licence nodig hebt..

edit: je kan geen 500 rijden aangezien dat members only autos zijn :*

IDD dat had ik vorige sessie ook, toen reed ik daarin mee met m'n 300 car :)

had NIETS aangepast, daarom ook dat ik zo traag was, kon ik weten dat ik m'n banden kon aanpassen :p

saleen rijd std al 10.2 :W

edit: rijd nu al 9.8 oid :P

morge rest van de onderdelen erop, en de PnP&weight reduct.. hophophop 8) boek jullie er allemaal uit! :*

Last edited:
wat is eigenlijk het beste als je een heel mooie grafiek hebt of als hij niet zo heel mooi is maar wel meer pk geeft.
Heb nu bijna mooie grafiek en heb 520 pk met mn s2000
Maar vorige keer liep mn grafiek echt slecht en haalde ik 526 pk.
Wel zonder turbocharger of supercharger,ook geen nos erop.

hij moet in een strakke lijn lopen. Bij jou moet ie precies op 13.6 lopen, helemaal recht;) Dan haal je alles eruit:)

saleen rijd std al 10.2 :W

edit: rijd nu al 9.8 oid :P

morge rest van de onderdelen erop, en de PnP&weight reduct.. hophophop 8) boek jullie er allemaal uit! :*

Ja maar op het circuit is mijn hok zelfs nog sneller atm 8P En met drag zit er niet veel tussen vind ik :)

wss omdat jouw S2k al fully tuned is, en ik er pas 3 onderdelen op heb zitten :*

ik daag je uit om morgenavond nog een poging te wagen :P

wss omdat jouw S2k al fully tuned is, en ik er pas 3 onderdelen op heb zitten :*

ik daag je uit om morgenavond nog een poging te wagen :P

Corolla :* Neu maar je weet wat ik bedoel.. ik heb een koekenblikje en jij hebt standaard al een 'race-wagen' :)

is dat mijn of jouw fout?:*

Niemand zijn fout :) Jij hebt andere prioriteiten als mij :) Van mij hoeft het niet zo om helemaal aan de top mee te draaien. IK vind het gewoon leuk om met zo'n autotje mensen met een standaard véél snellere wagen eruit te rijden :7

Status
Not open for further replies.
Back