Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
beter gewoon 1 het snelste maken en de rest van je credits gebruiken om te racen .. :)

Ja maar ik heb geen zin om de hele dag dat spelletje te spelen;) Het is even leuk om soms te doen maar eigenlijk wil ik alleen maar snellere tijden rijden, ik weet ook wel dat ik daar voor moet racen maar toch:P

Kunnen we met ons team niet die kleine gastjes terroriseren die je hele auto leegplunderen? :)

deze morgen beroofd geweest, en voor 600+ credits aan onderdelen weg :(

Kunnen we met ons team niet die kleine gastjes terroriseren die je hele auto leegplunderen? :)

deze morgen beroofd geweest, en voor 600+ credits aan onderdelen weg :(

how shit, das wel een rattenstreek.

Mss een idee om eens aan een team auto te denken?

er zou een manier moeten zijn om meer credits te krijgen,zonder member te zijn dan.
vind het wachtten op nieuwe credits altijd zo lang :d

Jup, heb het daar met ichigoo nog mee over gehad. We weten alleen beide niet hoe dit in zijn werk moet gaan etc 8P

Iemand moet een auto opofferen en die als team car zetten.

[My vehicle CANNOT be set as the team car]

En dan moet jij als teamleider dat accepteren.

hmm en kan je dan nog met die auto rijden, of dient die dan alleen voor teamraces?

zal het morgen eens in een of andere FAQ opzoeken, nu ben ik te slecht gehumeurd op die dieven van me credits :p

Sommige wagens kan je volgens mij ook helemaal niet als team car gebruiken. Maar kan ook iedereen zo'n auto tunen ? Of moet één iemand in het team al zijn credits in die auto steken ofzo ?

die moet je dus op CAN zetten, voordat je auto als teamcar kan fungeren..

Is er iemand met een team waar ik misschien bij mag of kan?
Want thijs zijn team zit vol zei hij.
Iemand met ander team?

Greets

Maar Thijs, gooi er dan iemand uit die inactive is ofzo, er zitten nog steeds mensen in die Netwaarde 10000 hebben :p

of kan je er niemand uitgooien?

edit: even iets gevonden
Also, keep in mind that once you set a vehicle as the team car, it can no longer be given back to the original owner. It will ALWAY REMAIN as the Team Car and will be available in the Team Garage only and be used in Team races only. Team Funds can only be used to modify Team Cars. Thus, do not set a vehicle as a Team Car unless you are absolutely positive you want this vehicle as a part of the Team's cars, otherwise the original owner will never be able to get that car back again.

opgepast dus voor we een teamcar aanwijzen, deze moet snel genoeg zijn, en je kan er voor de rest niet meer mee rijden he!

Status
Not open for further replies.
Back