This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
EXP: 5,275 pffff, wil maar niet vooruitgaan, ik doe veel nira's

ik race wel veel tegen gelijke tegenstanders waardoor ik zelden of nooit verlies is het ms daardoor dat ik weinig exp krijg?

Lijkt me niet

Car # ... eendpower UnderOATH
Class ...
Idx/Rec ..
Ov/Un ...

Dial ...
R/T: 0.000 0.000
60ft: 0.000 0.000
300ft: 0.000 0.000
1/8: 0.000 0.000
MPH: 0.00 0.00
1000: 0.000 0.000
1320: 0.000 0.000
MPH: 0.000 0.00

DNF DNF

Had ik dus ook

en dan staat er dit
7/20 7:15am UnderOATH B [View]

Geen WIN geen LOSE maar B8P

Skill Level: 8 [Upgrade]
EXP: 2,970

Nu me auto heel eind klaar is lekker gaan racen, nog genoeg dagen om onder de 10 sec te komen.

Ik moet juist meer racen omdat ik me skill level op moet graden, staat ook @ 8, maar dan kan ik port & polish en die ander niet upgraden

ik krijg mijn S2000 echt niet 11.258, ik ben al een paar EXP hoger gegaan, zit nu op 9, en port en polish enzo, strakke lijn op de dyno, maar wat ik ook verander bij dat tunen, de tijd veranderd echt niks, en bij EXP 6 ofzo had ik dezelfde tijd
en hij staat op poor
ik weet echt niet hoe ik dat weg moet krijgen, ik krijg hem wel op unsafe maarja

Ik heb bij alles veranderd door snel spul, geen turbo of supercharger of nos

Wat mij trouwens opviel dat toen ik een B license kreeg, ik mensen niet meer uit kon dagen die een andere licentie hebben. Maar nu heb ik Class A Pro en kan ik gewoon mensen uitdagen die een B licentie hebben. Wat dus zeer handig is zodat ik geen nieuwe mensen voor mijn buddy lijst hoef aan te passen.

upgrade er iemand zijn turbo? ik denk van het niet te doen

en welk power level zitten jullie? ik 8

Amateurs kunnen geen licence-rijders uitdagen.. maar autoplay wel

nog 1 lvl omhoog en dan kopen we een leuke circuitwagen .. dan rijd ik jullie er stuk voor stuk dikke stront uit 8)

Amateurs kunnen geen licence-rijders uitdagen.. maar autoplay wel

nog 1 lvl omhoog en dan kopen we een leuke circuitwagen .. dan rijd ik jullie er stuk voor stuk dikke stront uit 8)

Wat voor iets ga je kopen dan ? Waal raar dat autoplay wel mensen kan uitdagen en je zelf niet 8P

ik heb ook zon rare spel gespeelt van stage6 circuit race
alleen jammer dat ik em nie kan vinde
zag er wel grappig uit haha

ik heb ook zon rare spel gespeelt van stage6 circuit race
alleen jammer dat ik em nie kan vinde
zag er wel grappig uit haha

Was dit dezelfde gameplay als topshift of? Zou het wel eens willen spelen dus als je het kon vinden plaats de link aub :#

Vehicle: Toyota Corolla/Trueno
SAE Corrected Power: 477
Best ET: 10.946@123.61

Vehicle: Mazda RX7 RZ
SAE Corrected Power: 598
Best ET: 10.773@125.59

Skill Level: 8 [Upgrade]
EXP: 3,789

License: Class B Novice [Upgrade]

Best netjes toch?

Edit; Ik kwam er trouwens achter dat ik 1 keer de nira heb gewonnen

Last edited: