Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
Aiitt thx:)

maar hoe kom jij snel aan geld?

Want bij mij gebeurd dat voor geen ene flikker. Met die press kits, iedereen doet per 10 maar dat helpt niet bij mij.
 
heb je al sponsors?
wat is je naam in het spel?

Ik doe meestal honderd presskits ofzo maar dat doe ik niet zo heel vaak
 
eerst sponsors verzamelen (audio) dan magazine en tyres.

Dan veel racen voor RnR en dan gewoon press kits per 10.
 
Sponsers heb ik wel maar een stuk of 5:P

Ik probeer wel met die 5-10credits meerdere keren maar helpt niet egt:P

En dat racen, tja ik verlies alleen maar xD
 
als je je grafiek goed hebt staan, en je doet port and polish, moet je dan weer overnieuw beginnen? heb trouwens toch maar class B novice gedaan
 
hoe meer je racet, hoe meer rnr je opbouwt, of je hierbij perse moet winnen weet ik niet zeker
 
tuurlijk moet je winnen.
RNR is voor je sponsors, als je alleen maar verliest dan wil niemand je sponsoren he;) Dan gaat hun naam ten gronde:P
 
Is het trouwens verstandig om de goedkoopste banden te kopen?
aangezien ze allemaal 1600 kosten behalve de goodriche die zijn 348..
 
Test 'n tune doen gewoon,

de manier waarop heb ik al minstens 2 keer volledig uitgelegd in een paar pagina's terug :)


@ johan, je hoeft niet steeds je lijn 'mooi' recht hebben staan hoor, aangezien het geen reet uitmaakt of je wint of verliest...

beter doe je zoals ik, koop je al je onderdelen, doe je eens volledig afstellen, na een port 'n polisch enzo weer eens afstellen, maar dit kost je MAX 50 credits (2 keer Dyno-en...)
 
als je je grafiek goed hebt staan, en je doet port and polish, moet je dan weer overnieuw beginnen? heb trouwens toch maar class B novice gedaan

Ja bij elk onderdeel zul je opnieuw moeten afstellen behalve weight reduction wat nogal logisch is.

Als je bijvoorbeeld een spoiler monteert zul je ook weer test & tune moeten doen om het maximale uit het karretje te halen :!
 
mja, maar in dit stadium is het toch vrij nutteloos om al zoveel credits daaraan te gaan uitgeven?

je gaat erna toch nog zoveel dingen eraan veranderen waarschrijnlijk :p
 
idd,

he hebben jullie dit al meegemaakt: kom ik net terug thuis, wil ik gaan racen, zie ik opeens dat m'n race tijden 0,4 sec trager zijn !!

tevoren reed ik 9,8 constant, nu geraak ik niet meer onder de 10,2... :(

heb alles nagecheck, alle onderdelen nog, banden zijn nog perfect (verschillende sets geprobeerd), olie ververst, alles :(
 
Ik heb er nieuwe banden op,zelfde type en alles.
En ridjt nu weer 10,9 :S
Krijg hem daar neit onder, maakt niet uit hoe ik afstel op test en tune.
Grafiek loopt keurig op 13,6
 
464 pk, moet alleen nog

stroker kit
weight reduction
port and polish
turbocharger
 
Last edited:
idd,

he hebben jullie dit al meegemaakt: kom ik net terug thuis, wil ik gaan racen, zie ik opeens dat m'n race tijden 0,4 sec trager zijn !!

tevoren reed ik 9,8 constant, nu geraak ik niet meer onder de 10,2... :(

heb alles nagecheck, alle onderdelen nog, banden zijn nog perfect (verschillende sets geprobeerd), olie ververst, alles :(

als je nieuwe banden eronder gooit moet je de TnT weer overnieuw doen (bandengedeelte).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top