Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
mijn s2000:

Settings Tire pressure F(5-50)Tire pressure R(5-50)Damper F(1-16)Damper R(1-16)Camber F(-5 - +5)
Test n'Tune costs $100 and 10 credits per run

Vehicle: Honda S2000 (AP1)
SAE Corrected Power: 240
State of tune: Questionable

Best ET: 13.844@97.73
 
rijd atm 14.183@95.395 met 241 pk

Edit: is er nog een plekje in een st.net team vrij?
 
Last edited:
rijd atm 14.183@95.395 met 241 pk

Edit: is er nog een plekje in een st.net team vrij?

Tuurlijk :) Pm mij even in het spel. Naam: Thys :#

mijn s2000:

Settings Tire pressure F(5-50)Tire pressure R(5-50)Damper F(1-16)Damper R(1-16)Camber F(-5 - +5)
Test n'Tune costs $100 and 10 credits per run

Vehicle: Honda S2000 (AP1)
SAE Corrected Power: 240
State of tune: Questionable

Best ET: 13.844@97.73

Ik zou nog even Test and tunen. State of tune moet op zijn minst al satisfactory zijn. Dan zit je iig al in de buurt van het optimale :)
 
idd, maar heb nog niet alle motor onderdelen, ik moet nog:
NA cams
throttle body
stroker kit

clutch
flywheel

en suspension arms
 
NX+turbo is useless! sowieso turbo niet upgraden @ s2000..

maar dit heb ik al vaker geroepen.. doe volgende ronde wel keer mee.. blijf uit het team.. mogen jullie allemaal tegen me racen, en je wint allemaal! deal?
 
ik heb nooit gereden met supercharger..

maar een S2000 rijd het beste met een turbo lvl1, rond de 580 pk.. dus je PnP en weight reduct uppen, maar je turbo niet. hoe hoger je eigen level komt , hoe harder je gaat.
 
oke en dus ik doe weight reduct en polish en nog wat uppen, turbo nar level een en dan alle f1 onderdelen pistons enzo weer aanschaffen?
 
Gister niet kunnen spelen.
Vandaag weer gedaan.
Maja ben met 3 auto's te gelijk bezig.

Race Name: Gerwin46 [Rank]
Team: scootertunin
Skill Level: 12 [Upgrade]
EXP: 14,194

License: Class A Pro [Upgrade]

Networth: $2,433,312


honda S2000: 10.639@127.18

Maar banden zitten op 96%, denk nieuwe er op of wanneer moet dat?



Golf GTI VR6:
10.999@123.02

Subaru Impreza WRX STI:
11.516@117.49
 
ik heb nooit gereden met supercharger..

maar een S2000 rijd het beste met een turbo lvl1, rond de 580 pk.. dus je PnP en weight reduct uppen, maar je turbo niet. hoe hoger je eigen level komt , hoe harder je gaat.

ik zit op turbo lvl 1, alle onderdelen gekocht, en dan gewoon weight reduction enzo doen...

zit btw op 612 pk, kreeg hem niet lager, maar ik rij momenteel wel tijden van 9.818 sec, en gaat steeds sneller als ik m'n exp level stijg...
 
wat is slimmer? dat ik amateur blijf of dat ik class B ga upgraden?

Upgrade naar Class B kun je racen tegen moeilijkere tegenstanders, is zowiezo beter.

Ik verwissel banden meestal op 98% zelfs nog vroeger.

Ben nu terug bezig met S2000, is kijken of ik onder de 10 geraak.
 
Car # ... eendpower MPREZME
Class ...
Idx/Rec ..
Ov/Un ...

Dial ...
R/T: 1.182 1.254
60ft: 2.472 2.997
300ft: 5.653 6.944
1/8: 8.826 10.842
MPH: 78.49 63.90
1000: 11.401 14.004
1320: 13.681 16.805
MPH: 98.899 80.51

WIN

Ik heb nu 354 pk met mijn sylvia
Rij btw ook met NX
Ik moet er ook nog een nieuwe turbo op zetten en trottlebody's en nog wat dingen en dan kom ik wel over de 500 hoop ik:)
Ik moet alleen wel helemaal opnieuw afstellen:P
 
Upgrade naar Class B kun je racen tegen moeilijkere tegenstanders, is zowiezo beter.

Ik verwissel banden meestal op 98% zelfs nog vroeger.

Ben nu terug bezig met S2000, is kijken of ik onder de 10 geraak.

met die licence ga je ook weer harder.

en je banden presteren 100% het zelfde, totdat ze onder de 75% komen.. tot die tijd kan je er gewoon op rijden.

vergeet nml ook niet dat met set nieuwe banden, je ook je TnT weer opnieuw moet tunen.
 
Iemand beetje tips voor mij:P?

Ik heb de beginnersguide enso wel gelezen, maar dat aan de sponsers komen blijft toch erg lastig. En dan goed snel aan geld komen. Het lijkt bij mij echt eeuwen te duren8-)

Miss dat iemand me kan helpen:P:)

[IR]http://i8.tinypic.com/66xzd3n.jpg[/IR]
 
[1000] 68
[1500] 68
[2000] 69
[2500] 70
[3000] 70
[3500] 70
[4000] 71
[4500] 71
[5000] 71
[5500] 70
[6000] 71
[6500] 71
[7000] 71
[7500] 71
[8000] 70
[8500] 71
[9000] 70



Zo moet het ongeveer komen te staan:)
Hier en daar mischien eentje hoger of lager maar zo kom je heel goed uit;)
 
62paqzc.jpg


Zo is die van mij nu. Ik moet nog even wachten tot ik weer genoeg credits heb maar je kan bijvoorbeeld zien dat er bij 2500 en 3000 1 bij moet en bij 8,8.5 en 9000 ook;)

Ik rij trouwens met een turbo motor

Edit; zo dus:D

5xzucgg.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top