als iemand me eens kan helpen met men grafiek goed te zetten en men tyre pressure ect!
mvg sancho
Dyno is redelijk simpel als je het snapt maar hier een korte uitleg:
Als je grafieklijn te hoog ligt(naar beneden) moet je waarden omhoog
Als je grafieklijn te laag ligt (naar boven) moet je waarden omlaag
FF voorbeeld:
Je grafriek loopt op 15,5 AF en moet bijvoorbeeld naar 13,5 en je hebt een grafiek die schommerlt. Dan ga je naar een waarde die redelijk constant loopt en doe daar + 20 ( hoe kom ik op die 20(( 15,5-13,5) x 10). Dan vul je deze waarde overal in. En dan kom je in de buurt en dan begin je je grafiek te finetunen. Dus grafiek zakken betekent, waarden omhoog, doe dit per 1 of 2.
bougie zet je voor auto zonder turbo of supercharger rond de 0.036 ofzo en met supercharger, turbo rond de 0.030
Tyre pressure:
Hou deze rond de 30, je gaat uit van 36 voor 36 achter, en je gaat altijd maar zakken tot je tijden beter worden. Ik rij met een verschil van 2 op voor en achter.
BIj mij stat die op Voor 33 en achter 31.
Vering:
Gewoon naar beneden gooien dus van 8 naar andere waarden. Je moet gewoon genoeg credits hebben. Je moet dan beetje zoeken met welke waarden je de snelste tijd haalt.
Damper
-5 en + 5
dat snapk ook niet veel maar het heeft met de hoek te maken van je auto te maken. dus je voorkant of je achterkant naar beneden gooien.
Moesten er fouten instaan moet je het maar ff aanpassen