Online Tune + Dragracespel #2

Status
Not open for further replies.
ligt eraan hoe ver je bent, pas als je echt alles hebt op motorisch gebied kan je dat gaan doen, anders blijf je bezig.

Kost veel geld/credits. Gewoon beginnen met je bandenspanning voor, 1 waarde lager zetten, is je tijd beter ga je nog 1 stap lager etc.

Zo doe je dat bij alles.

bij mij stond die eerst op 36 toen had ik bij de 60m 3.029
heb hem nu gelijk op 30 gezet en me tijd is nu 3.017 echt veel scheelt het niet. heb nu al ongeveer 40 sponsers.
alleen zijn me credits nu op en kan ik niet meer racen :(

ligt eraan hoe ver je bent, pas als je echt alles hebt op motorisch gebied kan je dat gaan doen, anders blijf je bezig.

Kost veel geld/credits. Gewoon beginnen met je bandenspanning voor, 1 waarde lager zetten, is je tijd beter ga je nog 1 stap lager etc.

Zo doe je dat bij alles.

Thnx voor de info.
Motorisch heb ik bijna alles al, ik zit nog niet hoog genoeg kwa level om port and polish en weight reduction op level 10 te zetten.
Kan pas op level 6.

Rijdt nu tijden van 11.401 rond die koers.
548PK heeft m'n S2000 nu, moet hem nog steeds dyno tunen (lijn loopt te onregelmatig)

Zo doe je dat bij alles.

banden per 2.. voorbanden ga je omhoog, achterbanden omlaag (met RWD)

al ie op gegevne moment niet sneller gaat, ga je 1 terug tot je goede hebt, onderste (chamber geloofk) moet je niet aanzitte.. damping moet je per 1 aanpasse

Snelste tijd tot nu toe: 12.363 is nog steeds met mijn toyota :P

Ga nu even door sparen.. geld is geen probleem meer.. eerder de credits +pippi+

ik snap nog maar weinig van het spel :P
ik zet net mijn spark plug gap wat omhoog en heb er 100pk bij

ik snap nog maar weinig van het spel :P
ik zet net mijn spark plug gap wat omhoog en heb er 100pk bij

Ja, je hebt waarschijnlijk nieuwe onderdelen gekocht en niet op de dyno afgesteld en als je dan wil gaan afstellen krijg je er x aantal pk bij ;)

Als je bij het team wil komen moet je even een pm sturen in het spel naar thys. :*

Hoe kan ik mijn eigen crew verlaten?
want wil bij het ST team

Ga naar team info en dan staat er van onder Team info:
VInk het bolletje aan

:: Member Options ::
Leave this team (you cannot rejoin):

en dan Submit.

Als het gelukt is stuur je pm naar: Thys in het spel voor een uitnodiging in ons team

HJ EVO ROX zit nu ook in het team als het goed is. Ik heb je iig een ivite gestuurd. Ik ben nu een beetje aan het kloten met mijn S2000. Heb nu 2 wagens waar ik allebei mee rijdt.. maar tis echt ontzettend duur om 2 auto's snel te houden.. maar ach het houd je bezig +pippi+

Ik zit nu in het team ja.
heb deze wagens:
Honda S2000
Subura impreza wrx sti

Krijg m'n S2000 niet onder de 10.8
Dat heb ik 2x gereden, toen ging het weer naar de 11.
Wordt soms geboekt door golfjes die gewoon 9.8 rijden ofzo.

ik rij 10.6, je zult nog moeten tunen on the track he misschien?

ik zit bijna op level 11, dus dan zal ie weer wat sneller gaan...

Status
Not open for further replies.
Back