This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
dieselmaniac said:
ja hoe haal je die points? en als ik alleen me turbo charger eraf haal, kan ik dan wel mee doen in p2 of p3? of moet me NOS er ook af en intercooler?

ja je turbo moet eraf, dus al je FI parts, dus ook je intercooler en je nos ook, dan kan je meedoen in de p2 of p3, ligt eraan hoeveel cc je auto heeft.

dan kan je ook meedoen in de comp 4 toernooien.

points krijg je dus door mee te doen in circuits, en door 1e of 2e te worden in een toernooi

Kaolla Lightning Audio Toyota Supra RZ (JZA80) $223,475 0 ZoO_yOrK
thats meh
maar diesel, als je dingen zegt als niet eraan kloten dan ben je nog niet zo gevorderd neem ik aan maartoch. de beste manier om je auto sneller te maken is toch met TnT en Dyno

test'n tune daar gaat je auto langzamer van!! ik heb verschilllende dingen geprobeerd. maar ging alleen maar langzamer!!
maar als jij het beter denkt te weten probeer het zelf dan:L

ippeltje said:
test'n tune daar gaat je auto langzamer van!! ik heb verschilllende dingen geprobeerd. maar ging alleen maar langzamer!!
maar als jij het beter denkt te weten probeer het zelf dan:L

als je parts erop hebt gebouwd die je handling beter maken betekent dat dat je moet tnt'en, is niet zo moeilijk, had ik eerder deze pagina al uitgelegd.

Enrico@Sprinter said:
Met Tnt kun je toch bijna niks veranderen? Hoe moet je dan sneller worden? Je kunt alleen je vering veranderen..

ik heb der wel eens een seconde uit gehaald

Je kan er tijd me winnen, maar meestal verlies je er meer tijd door. Oftewel, je moet het goed doen, dus niet een of twee keer maar gewoon een stuk of 20 en gewoon logisch uit proberen!

xyz said:
Je kan er tijd me winnen, maar meestal verlies je er meer tijd door. Oftewel, je moet het goed doen, dus niet een of twee keer maar gewoon een stuk of 20 en gewoon logisch uit proberen!

en wat is logisch uitporberen?

PiTu said:
als je parts erop hebt gebouwd die je handling beter maken betekent dat dat je moet tnt'en, is niet zo moeilijk, had ik eerder deze pagina al uitgelegd.

kan jij dan aub nog 1 keer uitleggen hoe je het precies moet afstellen? als je het al heb gezegd kan je het dan aub ff kopieren? dan maak je heel veel mensen blij

kom dan tegen me racen :L zullen we eens zien wie er gevorderd is en wie niet :L :|

dieselmaniac said:
en wat is logisch uitporberen?

elke keer 1 ding veranderen en kijken of het beter wordt, totdat je de perfecte instelling hebt, nu geen zin om het beter uit te leggen

dieselmaniac said:
je zei toch dat je het op een vorige pagina al had uitgelegd? wil je het plz ff kopieren dan?

tja ik zal het wel ff volledig uitleggen dan

EDIT: zorg dat je ongeveer 300 credits en 3000$ hebt voordat je begint

wat ik altijd doe is, ik begin onderaan, dan doe ik als het getal hoog is, 1 naar beneden, ik kijk of mijn 60ft tijd verbeterd of verslechterd, als die verbeterd ga ik verder naar beneden totdat ik de beste waarde heb, als die verslechterd dan ga ik 1 naar boven, t zelfde verhaal, als die weer verslechterd zet ik hem op de originele waarde.

voor de waarde hierboven geldt hetzelfde

daarna de tires, doe je weer eerst ff 1 naar beneden om te kijken welke kant je op moet, dan 3 naar benden/boven totdat het weer verslechterd en dan ff afstellen dus.

Last edited:
kost dus gewoon bakken met geld, niks om nu nog te gaan proberen, ik vind't nu dielaatste paar dagen gewoon bot vermoge eruit proberen te peresen, en beetje alles uitproberen, dat ik volgende keer beter mee kan, en mss wel redelijk vooraan kan staan, want ik ga dan gewoon voordat ik anar school ga ff de pc aanzetten om me credit's op te werken, kan ik er weer bij halen zoveel mogelijk credits binne zien te halen, zo min mogelijk op 800 credits staan zo doe ik't

btw, mijn nick daar is gewoon jodix36

Status
Not open for further replies.