dieselmaniac said:ja hoe haal je die points? en als ik alleen me turbo charger eraf haal, kan ik dan wel mee doen in p2 of p3? of moet me NOS er ook af en intercooler?
test'n tune daar gaat je auto langzamer van!! ik heb verschilllende dingen geprobeerd. maar ging alleen maar langzamer!!JBJ said:Kaolla Lightning Audio Toyota Supra RZ (JZA80) $223,475 0 ZoO_yOrK
thats meh
maar diesel, als je dingen zegt als niet eraan kloten dan ben je nog niet zo gevorderd neem ik aan maartoch. de beste manier om je auto sneller te maken is toch met TnT en Dyno
ippeltje said:test'n tune daar gaat je auto langzamer van!! ik heb verschilllende dingen geprobeerd. maar ging alleen maar langzamer!!
maar als jij het beter denkt te weten probeer het zelf dan:L
Enrico@Sprinter said:Met Tnt kun je toch bijna niks veranderen? Hoe moet je dan sneller worden? Je kunt alleen je vering veranderen..
xyz said:Je kan er tijd me winnen, maar meestal verlies je er meer tijd door. Oftewel, je moet het goed doen, dus niet een of twee keer maar gewoon een stuk of 20 en gewoon logisch uit proberen!
PiTu said:als je parts erop hebt gebouwd die je handling beter maken betekent dat dat je moet tnt'en, is niet zo moeilijk, had ik eerder deze pagina al uitgelegd.
JBJ said:Kaolla Lightning Audio Toyota Supra RZ (JZA80) $223,475 0 ZoO_yOrK
thats meh
maar diesel, als je dingen zegt als niet eraan kloten dan ben je nog niet zo gevorderd neem ik aan maartoch. de beste manier om je auto sneller te maken is toch met TnT en Dyno
dieselmaniac said:en wat is logisch uitporberen?
dieselmaniac said:je zei toch dat je het op een vorige pagina al had uitgelegd? wil je het plz ff kopieren dan?