Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
PiTu said:
dus, dieselmaniac, waar ben je? :L (haha :P)
\
haha jij was die aap die zei dat je aan TNT moest klooien:P nou mooi niet dus, tijd verneukt, w8 nu op de volgende periode over 2 dagen, kom dan maar trug want dan zit ik binnen NO TIME onder de 10 sec :L
 
dieselmaniac said:
kom dan tegen me racen :L zullen we eens zien wie er gevorderd is en wie niet :L :|

ik zou best willen maar kheb net een nieuwe kar die ik nog moet tunen dus volgende ronde mss, kijken of je dan ook zo stoer doet.
en ja ik ben Kaolla
 
JBJ said:
ik zou best willen maar kheb net een nieuwe kar die ik nog moet tunen dus volgende ronde mss, kijken of je dan ook zo stoer doet.
en ja ik ben Kaolla

of ik dan ook zo stoer doe? ik heb tegen mensen gereden die heel wat meer ervaring hebben als jij:D vraag maar aan pitu of mitsjiel en verder Doeiiiii :L
 
Diesel, dat is zielig, anderen het vuile werk laten opknappen omdat je het zelf niet kan, ik kan het ook niet goed maar ik probeer het tenminste zelf
 
JBJ said:
Diesel, dat is zielig, anderen het vuile werk laten opknappen omdat je het zelf niet kan, ik kan het ook niet goed maar ik probeer het tenminste zelf

wat lul je nou?! hij probeert alleen ff wat! omdast ik het niet snap, en wat jij nog meer niet snapt is dat over 2 dagen de periode afloopt n00b :L ik wil echt een keer tegen je racen, dan ben je toch een stil jongetje niet normaal meer :|
 
Geef je wachtwoord niet weg, al ist vertrouwd ik zou het niet doen want het is helemaal niet moeilijk :)

Wat je doet: Je begint met je bandenspanning.

Je kijkt naar je tijd, dan verhoog je de bandenspanning met 5. Kijk weer naar je tijd, nu heb je 2 optie's 1. Als de tijd omhoog gaat ga je telkens 3 naar beneden en ga je zo door tot je tijd weer slechter is en daarna weer 5 omhoog. Dan begin je weer, 3 naar beneden. Tijd slechter weer omhoog met 5 en weer met 3 naar beneden tot je tevreden bent met je tijd.
Doe dit voor achter ook.

Daarna je veerafstelling, dit is gewoon proberen. Ik doe elke run 2 keer als ik denk dat ik de goede heb omdat je heel vaak een goede en een slechte run maakt als je tnt't. En je dus niet weet of je de goede run gemaakt hebt of de slechte.
Daarna de andere veerafstelling.

De laatste mogelijkheid is ook testen maar bij mij ligt ie vaak op 0 of -1 en met een kleine uitzondering 1
 
PiTu said:
Best ET: 10.26@131.87

:p
NA?

10.717@126.25 Deze wel namelijk :)

Heb nu Turbo...kieken wat ik eruit kan persen :)

Trouwens...had nog wat gelezen op TS forum. Zodra je boven de 500 PK komt is verder tunen zinloos aangezien je niks geen betere tijden gaat rijden door de PK winst.
 
dieselmaniac said:
wat lul je nou?! hij probeert alleen ff wat! omdast ik het niet snap, en wat jij nog meer niet snapt is dat over 2 dagen de periode afloopt n00b :L ik wil echt een keer tegen je racen, dan ben je toch een stil jongetje niet normaal meer :|

sorry, ik verlaat dit topic omdat je Ego te groot is om hier normaal te kunnen posten
 
ElmoRS said:
Geef je wachtwoord niet weg, al ist vertrouwd ik zou het niet doen want het is helemaal niet moeilijk :)

Wat je doet: Je begint met je bandenspanning.

Je kijkt naar je tijd, dan verhoog je de bandenspanning met 5. Kijk weer naar je tijd, nu heb je 2 optie's 1. Als de tijd omhoog gaat ga je telkens 3 naar beneden en ga je zo door tot je tijd weer slechter is en daarna weer 5 omhoog. Dan begin je weer, 3 naar beneden. Tijd slechter weer omhoog met 5 en weer met 3 naar beneden tot je tevreden bent met je tijd.
Doe dit voor achter ook.

Daarna je veerafstelling, dit is gewoon proberen. Ik doe elke run 2 keer als ik denk dat ik de goede heb omdat je heel vaak een goede en een slechte run maakt als je tnt't. En je dus niet weet of je de goede run gemaakt hebt of de slechte.
Daarna de andere veerafstelling.

zo iets probeerde ik ook, maar toen ik em weer op me oude standaart afstelling zette, bleef ie op zo een kuttijd staan :X

De laatste mogelijkheid is ook testen maar bij mij ligt ie vaak op 0 of -1 en met een kleine uitzondering

zo iets probeerde ik ook, maar toen ik em weer op me oude standaart afstelling zette, bleef ie op zo een kuttijd staan :X
 
ik heb al gepost hoe het moet, maar t lukt hem niet echt :p

tis inderdaad niet moeilijk nee als je het eenmaal door hebt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top