Online Tune + drag race spel

Status
Not open for further replies.
dieselmaniac said:
daar MOET je dus niet aan klooien is goed zo, niet aan klooien daar word je auto alleen maar kutter van

hoe kan dat nou kloppen :s

1: die afstelmogelijkheden zijn er niet voor niks.
2: ik heb compleet andere dempers, veren, etc de hele reutemeteut gekocht en rij nu meer dan een seconde langzamer, verklaar dat dan eens?
heb ik dan gewoon troep gekocht?
die zooi is niet voor nix te koop, anders reed iedereen met stock shit.
dus er moet een manier zijn om dit goed afgesteld te krijgen :) iemand?

hoe jat je wagens })

en welke dingen kun je niet hebben als je een supercharger hebt, zoinzo geen ecu, geen intake, en geen header, maar cams, kan dat , ik denk van niet

hmm...

Mij lukt het allemaal nog niet zo goed, ik heb nog maar 300 cash en 300 credits. en ik heb al redelijk wat gekocht, de waarde staat nu op 15,000$ ofzo.Hoe kom ik nu aan meer credits. RNR is 6.55 volgens mij, en ik heb 650 exp points. hoe krijg ik meer credits etc.

+ralf+

-[inferno]- said:
hoe kan dat nou kloppen :s

1: die afstelmogelijkheden zijn er niet voor niks.
2: ik heb compleet andere dempers, veren, etc de hele reutemeteut gekocht en rij nu meer dan een seconde langzamer, verklaar dat dan eens?
heb ik dan gewoon troep gekocht?
die zooi is niet voor nix te koop, anders reed iedereen met stock shit.
dus er moet een manier zijn om dit goed afgesteld te krijgen :) iemand?

uhm de makkelijkste manier is om elke keer 1 ding te veranderen en aan je 60ft tijd te kijken of het beter wordt, totdat je de perfecte instelling hebt

credits, das gewon w8en
om de 10 minuten krijg je 15 credits erbij, en je credits lopen ook op als je niet online bent, als de pc uitstaat ofzo, maar je kunt maar max 800 credits hebben

dieselmaniac said:
ik heb ook geen B license :L wat heb jij toch met dat icoontje, jij vind jezelf wel heel wat he? terwijl je niet eens sneller als mij bent :L
ja omdat hij zijn super charger uninstall heeft gedaan:L

ok, opscheppert :p, morgen, bouw ik een turbo erop, it's on :p

ik ben anders wel degene hier met 37 points, maarja ik heb al gezegd dat ik NA ben en dus in de NA klasse meedoe, en dat gaat aardig.

jodix36 said:
credits, das gewon w8en
om de 10 minuten krijg je 15 credits erbij, en je credits lopen ook op als je niet online bent, als de pc uitstaat ofzo, maar je kunt maar max 800 credits hebben

jah maar hoe kom ik dan aan veel geld? want mijn beste tijd is nu 13.556 8P en dat vind ik wel heel langzaam!

PiTu said:
ok, opscheppert :p, morgen, bouw ik een turbo erop, it's on :p

ik ben anders wel degene hier met 37 points, maarja ik heb al gezegd dat ik NA ben en dus in de NA klasse meedoe, en dat gaat aardig.

ja hoe haal je die points? en als ik alleen me turbo charger eraf haal, kan ik dan wel mee doen in p2 of p3? of moet me NOS er ook af en intercooler?

PiTu said:
eh ik had me supercharger en nos eraf gesloopt omdat ik niet in de power 4 mee kon komen

toen kwam ik erachter dat een integra sneller was dus toen had ik die gehaald

maarja ik heb toch credits teveel, dus morgen, jij tegen mijn teg met turbo? 8)
lees diesel:L

Status
Not open for further replies.
Back