Onderhoud Luchtsleutel

NRG MC2 Driver

Suzuki Bandit 400
Ik heb een tijdje geleden een luchttol gekocht, 2ehands maar bijna niet gebruikt, ik heb er dus ook geen gebruiksaanwijzing ofzo bij, maar nou staat er onderaan waar de luchter erin komt
"Oil Daily" met een pijltje naar dat ventiel, en aan de achterkant zin ook nog een inbusboutje met "Oil" erbij. Wat doen jullie hiermee, en wat voor een olie gooien jullie erin.
 
Advertisement - register to remove this

inbus boutje eruit draaien, en speciale ( luchttol ) castrol erin tot het bijna overloopt, dan inbus boutje weer erin draaien. Die Castrol is het beste, kan je bij de betere tools-zaken krijgen :)
 
1x in de 3/4 weken even het inbusboutje losdraaien, dan een paar druppeltjes compressorolie erin gieten, niet bomvol want dan komt het er ook even snel weer uit en dan zitten je handen onder de olie. suc6
 
maar onderaan waar je de slang op aansluit, daar staat die tekts "Oil daily" met een pijltje naar dat ventiel zeg maar, wat doen jullie daar aan, k kan er eventueel ook wle foto van maken als jullie het nie snappen. En is het dikke of dunne olie, want kan je er nie gewoon naaimachine olie of beetje andere olie ingooien?
 
Ik spoot op me werk er altijd motorolie in. Volgens de baas kun je er beter geen WD40 in spuiten want dat was te dun. Iig is elke dag olien een beetje overbodig. Zeker als je dat ding niet de hele dag door gebruikt.
 
k ging vandaag ff kijke, maar tot mijn verbazing zat er geen druppel olie in, ga morge ff terug en vragen hoe dat zit, beetje appart dat er echt helemaal geen olie inzit
 
dat hoeft helemaal nie schijnt, er hoort een olievernevelaar een vochtafschijder voor ofzo, heel af en toe ff met een spuitbuis paar sputtertjes olie bij je ventiel erin doen schijnt genoeg t zijn
 
Back
Top