Onder het motto: "Iets nieuws" de Derbi GPR Nude

Orakel

Well-Known Member
Deze zag ik al in de scootin' staan:
_4_-_Derbi_GPR_Nude.jpg

En ik had er gelijk wat mee, na ff zoeken op I-net dit gevonden: Hij is in de design wedstrijd als eerste uit de bus gekomen bij de open catergorie motoren (tis een brommer naar mijn weten, of niet :?)

Hij won van:
_5_-

en:
_6_Yamaha_FZ6.jpg


Ik ben in staat deze aan te schaffen in de zomer als ie uit komt:W
Zal nog ff proberen meer foto's te vinden.
 
Advertisement - register to remove this

“It is very unusual for a small capacity motorcycle to win the “Open Category” – something we hope to rectify next year by splitting the category into two groups, one for under 200cc and another for above. The fact that the GPR won the award before it is split, (and against a 2300cc competitor) should speak for itself. My congratulations to the company, and to your design team.”


Glynn Kerr – President Motorcycle Design Association
 
Ik denk dat zoiets ook best makkelijk te transformeren en goed te keuren is voor motor :W (of tewel, als je het opvoeren echt heel erg leuk vind, kan/mag het dan ook gewoon :p
 
Originally posted by Jacco
Dacht het wel, de juri heeft beslist:|
Maar smaken verschillen, ik heb ook ff gezocht:

Ok rustig maar :*

Mjah ik vind hem ook wel strak enzo alleen vind ik een Brutale of een Buell Lightning veel vetter. De jury had hier dus andere gedachte's over. Mjah leuk joh :W
 
Ik vind de aangeklede versie echt wel vet:~
Vooral omdat er een 80cc onder licht:)
Hij komt trouwens volgend jaar in 50cc uitvoering uit las ik in de scootin of heb ik gehoord dat weet ik niet meer.
Vind het wel goeie concurentie voor de yzf en de "gewone" gpr....
 
het is een uniek ding , en komt inderdaad uit in 50cc! , de yamaha vondt ik al mooi , maar dit vindt ik echt te gek!! , als ik nog een scooter had gehad ging ik m inruilen tegen zo'n derbi!
 
Als er een 50cc legale versie van komt (waar ik nog steeds geen bevestiging van heb gekregen) zal ie er niet echt helemaal zo uit komen te zien :p
 
Inderdaad dit zijn de proto type's. De gpr zoals ie daar staat is alleen in deze uitvoering voor de cuprace in Spanje. Ook betwijfel ik of de Nude er in deze uitvoering komt. Ik denk iig niet met die remklauw, uitlaat en voorvork.
 
Hij kan natuurlijk altijd verbeterd woorden....maar ook verknallen.
Net als de Yzf als prototype was hij wel bruut. Maar nu hij uit is en een gast bij mij op school er een heeft, vind ik alleen de tank, voorkant en achterkant mooi...de rest zoals kappen bevestiging...smalle voorvork en eennorme gaten tussen de kappen b.v. als je van boven kijkt kijk je zo naar de grond:?
Bij een rs zit daar tenminste nog een kapje...hopen dat deze brommer dus wel mooi afgwerkt woord:)
 
Back
Top