This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Omgelaste uitlaten rendabel?

Status
Not open for further replies.

DG.

DG Design
Ik heb even een aantal vraagjes, ik zie wel vaak van die omgelaste bida c20's op peugeot blokken, met de snelste cilinder, goeie carb, zo'n uitlaat, en n goeie afstelling... Is er dan mee te komen met de Piaggio blokjes en de Minarelli? Misschien dat jullie scooters weten waarbij het wel of niet lukte?
Ik heb het over sprints...
ik vraag dit trouwens voor een maat van me,.. ik ben niet zo motorisch ingesteld :|
Bedankt alvast
laterrss

Ja, hier kan je denk ik wel 20 pagina's over bij elkaar lulle, en toch ben je dan nog steeds bij af. TESTEN

En als je geen geld heb om te testen, heeft het waarschijnlijk al weinig zin. Als je het al goed kan testen

Hmmzz,.. als we hier geen inspiratie van krijgen dan weetk ook nie meer!
Jammer vind ik wel dat het met een Piaggio cilinder is gedaan, was benieuwd geweest naar de prestaties met een Peug cilinder,... Maar bedankt ik weet weer genoeg

Blom said:
Ja, hier kan je denk ik wel 20 pagina's over bij elkaar lulle, en toch ben je dan nog steeds bij af. TESTEN

En als je geen geld heb om te testen, heeft het waarschijnlijk al weinig zin. Als je het al goed kan testen

Ik vraag toch ook om voorbeelden.. zo kan je alles wel beantwoorden met testen, maar als een motorische noob hoe kan je anders ook maar iets leren als alles wat je hoort testen is.. zonder te leren van de beteren kom je nergens

Status
Not open for further replies.