OMG.. koppelingshuis lag los in carter. en gereden

Teunios

Banned
Ohw shit.

Ik was net aan het rijden.. Komt er een Takke herrie onder mijn appie vandaan. Ik dacht.. is de uitlaat die zit niet goed vast. Eyh dacht ik wacht eens.. het komt van linx. :?:? dus ik luister ens goed.. Komt het uit mijn carter kap. Ik zit nu bij maat van me.. Die het FOrum GEblokt had.. Dus ik deed er uur over om te unblokken. de klootzak. Dus. ik keek net in mijn carterkap..en aargh. Het hele koppelinghuis is gewoon totaal versleten.

Is het erg? ik heb hier de pics. het is wel versleten aan de buitenkant. Dus ik hoop dat het meevalt. Niet dat het erg is.. ik krijg tog van erwin nieuw koppelingshuis. maartog. Ik moet er nog een week mee rijden. Of kan dat niet meer als jullie strax naar de fotows hebben gekeken?? De moer was losgeschoten van ehm. de tjah waar de moer op zit. Ik weet de naam niet.

Hier zijn de pics.

Damage report?
hmm ik kan geen pics meer uploaden. Kan iemand ze voor me uploaden. Er ligt iig heel wat gruis nu in het carter. damn
 
Advertisement - register to remove this

Thx voor jullie reacties, joost,berrie,robbin en erwin :). ik was idd ziek. nu nog steeds beetje.l dat is ook de reden geweets waarom ik het geld nog niet over heb kunnen maken. sorry daarvoor.

En joost..hoe kom jij aan nieuwe naam>?> ;)
ik stuur de pics naar een van julllie ook thx daarvoor.
 
hier zijn de pics:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg
 
Wil je niet weten joost. :) Waar het koppelingshuis zit heeft het huis ehm.. alle ''bruggen'' weg geslepen. Ik ontdekte dat het slijpmateriaal waaar ik met mijn pen naar wijs, het materiaal van de carterkap is. Het carter is onbeschadigt, enkel de carterkap.

maar wat zeggen jullie van de pics.
en nog bedankt ehm... b64;)
 
Ik wilde toch al de transmissie 100% hebo te hebben.

hebo vario heb ik al en van erwin krijg ik hebo clutch en koppelingshuis, komt nu goed uit zeg erwin ;). Maar joost.. die carter kap.. heb jij nog iets ;)
 
Back
Top