Meeting, Drenhte omg. Assen

Freestyler

Wil weer vlammen!!
Wie is er in voor een meeting omg. Assen , Drenthe.
Zou mij wel cool lijken. Ik ken zowieso al een paar lui die komen, dus iedereen is welkom. Mail me als je verdere ideeën hebt.
We kunnen bijvoorbeeld een stuk gaan toeren of beetje racen 8) .

Mijn adres is: DIT!

Ik hoor/lees het wel.

Mazzel, Go Freestyle


Met een beetje mazzel is mijn scoot dan ook gespoten. Check attach.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by SR-Fanatic
Probleem in Leek is dat de politie gezegd heeft sowieso niet mee te willen werken en juist hard op te gaan treden. Nou, leuke meeting. Ik organiseer wat, iedereen ze scooter kwijt, mij niet gezien.

Je hebt dus toch reactie gehad? Vind ik al heel wat, maar goed, van de pootlitie hier hoef je ook nix te verwachten, teringlijers zijn het....
 
Kickstart valt inderdaad wel erg op zo...
Als er echt iets serieus wordt ondernomen in Assen ben ik wel van de partij... is voor mij wel te rijden. Misschien kan je iets leren van de organisateurs van Almelo?

Greetz VorteX
 
kan iemand een routebeschriving posten, hoe je naar almelo komt met de trein (en van het station naar de meeting????)

ik wil wel komen (zonder scooter, die wel @ klaaswaal er is) maar ga dus met de trein..

alvast bedankt

Sander

p.s. sorry dat ut een beetje offtopic is
 
Originally posted by race_typhoon
kan iemand een routebeschriving posten, hoe je naar almelo komt met de trein (en van het station naar de meeting????)

ik wil wel komen (zonder scooter, die wel @ klaaswaal er is) maar ga dus met de trein..

alvast bedankt

Sander

Vanuit zoetermeer:

Zoetermeer -> Utrecht (stoptrein of sneltrein)
Utrecht -> Enschede (intercity), trein stopt onderweg nog in Amersfoort, Apeldoorn,Deventer en Almelo dus :)

Greetz VorteX
 
Back
Top