Blijf het maar een Irritant geluid vindenje hoort de motor niet eens..
Maar het trekt wel aandacht, en het is de meest redabele compressor zeker?
Die is natuurlijk ook zalig ^^ 69 was een goed jaar voor amerikaanse mopar auto'sdoe mij maar een charger van dat jaar
ik kan een charger toch geen popiejopie auto noemen hoor, een gt500 als in gone in 60 seconds dan weer wel
kijk zo'n gt500 is imo verkracht omdat jan en allemaal hun mustang naar West Coast Customs oid brengen en zeggen maak er maar een Eleanor van. Het model opzich is kan ik nog steeds waarderen:
Jep, en het is gewoon een huge motherfucker, 2,4 liter per rev, tegenover 0,87 van die van mij.
Maar het ging mij even over de response van de motor, ten opzichte van het filmpje daarboven.
Is dat zo? Ik dacht dat de drukvulling van het inlaatspruitstuk ook een grote vertraging gaf.Turbo “lag” wordt vaak ten onrechte gebruikt om aan te geven hoe snel turbodruk opgebouwd wordt als er vanaf een heel laag motortoerental geaccelereerd wordt. Dat is echter niet zo. Turbo “lag” is echter de responstijd van de turbo of te wel de tijd die nodig is om druk op te bouwen als de motor al behoorlijk op toeren is. Denk hierbij aan het op gang komen van de turbo na het opschakelen. De massatraagheid van de roterende delen in de turbo is vooral verantwoordelijk voor deze turbo “lag”.
Is dat zo? Ik dacht dat de drukvulling van het inlaatspruitstuk ook een grote vertraging gaf.