Gaaf hoor Maik, wat voor kleur wordt ie?
Dit is een dik ding! http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=654714
Heeft m'n fiat ook...Vetter kan gewoon niet
Variabele turbo merk je bv. he-le-maal niks van. Heb liever een klap in m'n nek hoor
Vet dus :W
Zeker vet, alleen bij die ouwe Saab's, wilde je echt niet ineens die turbo erin laten komen in een bocht ga ging je zo rechtdoor
Zeker vet, alleen bij die ouwe Saab's, wilde je echt niet ineens die turbo erin laten komen in een bocht ga ging je zo rechtdoor
Heeft m'n fiat ook...Vetter kan gewoon niet
Variabele turbo merk je bv. he-le-maal niks van. Heb liever een klap in m'n nek hoor
mmm.. ik denk een vet kleurtje oranje met een wit dak, witte bumpers en vette velgen ( BRM / Fuchs ofzoiets)
Hmm denk dat donkere kleuren juist mooi zijn, bumpers zou ik chrome of zwart doen
Om hard te gaan, is dat dus echt wel 10x beter hoor.
The Audi Sport Quattro S1 was introduced at the end of 1984 as an update to the Audi Sport Quattro. The car featured a inline 5-cylinder engine that displaced 2,110 cc and produced an officially quoted figure of 500 bhp (373 kW/507 PS) at 8000 rpm
The weight was lightened to just 1,090 kg, and now accelerate from 0-100 km/h in just 3.1 seconds.
Twenty years after the cancellation of Group B, the Sport Quattro S1 was still widely regarded as the most powerful rally car ever fielded in international competition, with the final factory machines of 1986 rated at an incredible 441 kW (600 PS/591 bhp).
Tuurlijk
Het systeem is ook beter bedacht, alleen het is zo jammer dat je niet het vermogen in 1x met een klap krijgt, maar dat het weer ''rustig'' erin komt.
Juist die boost bij de 3500 toeren vind ik erg vet. Daaronder is ie wel zowat irritant traagWheelspin lukt geeneens! Maar daarboven begint het pas.