oko uitgedraait

idd zei hij ook tegen mij, maarja ik heb ze ook allemaal in me handen gehad en ze zijn ook pcies hetzelfde maarja ik mocht ze niet mee nemen van ''zegmaar'' klanten.

dus wat doe je dan , dan neem je andere mee zodat ze wel tevreden zijn:D

en ze zijn geschuurt(jaah in de draaibank), wat zouden ze volgens jou weg hebben gehaald dan? om de prestaties beter te krijgen?????

edit: ik maak ze niet belachelijk ik weet waarom hun zegge dat ze afgedraaid zijn.
 
BETA-HGS said:
idd zei hij ook tegen mij, maarja ik heb ze ook allemaal in me handen gehad en ze zijn ook pcies hetzelfde maarja ik mocht ze niet mee nemen van ''zegmaar'' klanten.

dus wat doe je dan , dan neem je andere mee zodat ze wel tevreden zijn:D

en ze zijn geschuurt(jaah in de draaibank), wat zouden ze volgens jou weg hebben gehaald dan? om de prestaties beter te krijgen?????

edit: ik maak ze niet belachelijk ik weet waarom hun zegge dat ze afgedraaid zijn.

igg heb ik jouw laats niet gemeet dan? is al denk 3-4 weken geleden @ de jager jij ging nog bellen want die klanten er van vonden jij zei nog dat ze er het zelfdde uitzagen en toen zei eigenaar van de jager nog dat koso eigelijk alleen maar auto onderdeln oid maakt ..

ik was in blauwe overall met pet...

Zover als ik weet waren ze ook allen geschuurd udrf dit niet 100% zker te zegge...
 
BETA-HGS said:
idd zei hij ook tegen mij, maarja ik heb ze ook allemaal in me handen gehad en ze zijn ook pcies hetzelfde maarja ik mocht ze niet mee nemen van ''zegmaar'' klanten.

dus wat doe je dan , dan neem je andere mee zodat ze wel tevreden zijn:D

en ze zijn geschuurt(jaah in de draaibank), wat zouden ze volgens jou weg hebben gehaald dan? om de prestaties beter te krijgen?????

edit: ik maak ze niet belachelijk ik weet waarom hun zegge dat ze afgedraaid zijn.


en waarom zeggen ze dat dan?
 
rs rullezzz said:
igg heb ik jouw laats niet gemeet dan? is al denk 3-4 weken geleden @ de jager jij ging nog bellen want die klanten er van vonden jij zei nog dat ze er het zelfdde uitzagen en toen zei eigenaar van de jager nog dat koso eigelijk alleen maar auto onderdeln oid maakt ..

ik was in blauwe overall met pet...

Zover als ik weet waren ze ook allen geschuurd udrf dit niet 100% zker te zegge...

en dan zeg geneens gedag:X:D

mja ze zijn geschuurd
 
oko is naar mijn menig geen slechte carb. Mijn tuner heeft ze getest tov een originele keihin pwk. Resultaat: 0 pk verschil.

lijkt me wel duidelijk dus, vooral voor het geld.

Wat kost zo;n oko eigenlijk bij de jager??
 
C4rN said:
oko is naar mijn menig geen slechte carb. Mijn tuner heeft ze getest tov een originele keihin pwk. Resultaat: 0 pk verschil.

lijkt me wel duidelijk dus, vooral voor het geld.

Wat kost zo;n oko eigenlijk bij de jager??

wie is jouw tuner dan?
 
hey mensen


ik rij nu ook met een oko, en ben van plan te gaan banken. een vriend van mij heeft kehein 28 mm. ik zal proberen om @ bank ze alle 2 te testen.

mijn oko 28 mm is ook beetjhe bewerkt en gepolijst. dus we zullen wel zien.
maar zou het echt mogelijk kunnen zijn dat er zoveel vermogen verschillen mee kunnen voorkomen. of zou dat juist komen door de afstelling die niet perfect is ?
 
Is zon OKO geen PWK replica? of ben ik nou ergens anders meer in de war?

lijkt me dat die okos van De Jager best wel goed te testen zijn
 
Oko is geen Taiwan Keihin, ze zijn netter afgewerkt en er zit std. een betere afstelling in.

Ik heb ervaring met alle twee, de Oko is wat makkelijk af te stellen, de Imitatie Keihin koste me een zuiger (maar dat was mijn eigen schuld) om dat er erg grote sproeiers in moeten.

Verder zullen ze allebei niet onder doen voor een echte Keihin omdat de verschillen gewoon bijna 0 zijn.

Een Koso daarentegen zal het zeker niet beter doen (hoe mooi de kelk ook is :p ) als een echte Keihin omdat er een te brede gasschuif in zit.

En nog iets, de gasschuif van een Oko /echte Keihin/ Koso is verchroomd en NIET gepolijst, als je een bestaande gasschuif gaat polijsten wordt hij kleiner en gaat hij lekken........ :)
 
Maar aad, ik ben wel benieuwd naar verschillende basis afstellingen van de carbs. Zo zat er in mijn ECHTE keihin het volgende:


Main: 135
Slow: 38
Naald: 46JJ8
Gasschuif: L.A.3.5

Koso/OkO,Imi?
 
Bij een imitatie keihin staan er geen typenummers op de sproeiers ed :p

Maar je moet iig veel groter in hoofdsproeier dan bij een echte (dus ws andere naald/mengbuis) want met 150 liep mn scooter warm.... :rolleyes: (Stom van me, want Joël had het al een keer tegen me gezegd dat er grote sproeiers in moesten :X )
 
ik heb een stage 6 (is dus gewoon keihin met powerjet) en maatje van me heb oko en ze zijn gewoon precies het zelfde alleen waar je het haalt kan je 234234x zo weinig kwijt zijn als een orginele dus denk dat het almaal weinig uitmaakt en wat wou je tunen aan een caburateur?
 
ABT said:
Bij een imitatie keihin staan er geen typenummers op de sproeiers ed :p

Maar je moet iig veel groter in hoofdsproeier dan bij een echte (dus ws andere naald/mengbuis) want met 150 liep mn scooter warm.... :rolleyes: (Stom van me, want Joël had het al een keer tegen me gezegd dat er grote sproeiers in moesten :X )

En reedt je met of zonder kelk?

vind het nogal vreemd, ik kom met die taiwan keihins meestal rond de 140 a 145 uit
 
ik snap waarom het ook gaat over een brede gasschuif, maar waarom zou die PER SE vermogen moeten kosten als deze breder is? miss is er in de fabriek met testen oid wel rekening mee gehouden?
 
rs-ruud said:
ik snap waarom het ook gaat over een brede gasschuif, maar waarom zou die PER SE vermogen moeten kosten als deze breder is? miss is er in de fabriek met testen oid wel rekening mee gehouden?

Als je logisch nadenkt kom je er vanzelf achter dat zoiets nooit vermogen op kan leveren, maarja als dat al te veel gevraagd is..... :X


@ Burn: Met kelk, maar misschien heb ik een ander type/basisafstelling
 
Back
Top