Ok.. PC Format.... en verse win xp

Originally posted by Blaze
fotosjop
msn
powerdvd als je een dvd speler heb
gta 3
winamp
acrobat

dat is het wel zo een beetje.


waarom enkel als je een dvd speler hebt. ik heb er geen en heb ook power dvd. enkel omdat signs enkel in een dvd proggie bekeken kan worden :). en wat je vooral moet HEBBEN is ACDSee.
is fokkin handig programma om heel snel heel makkenlijk fotos te kunnen bekijken.. en sjoerd. wat deed je in godsnaam met windows ME :? :p
 
MAarja voordat je dit alles derop zet kan je beter een mooie ghost backup maken oid, alvorens alles ingesteld op persoonlijke voorkeur. Dit is namelijk een kleine moeite.

Zelf heb ik als Network Associates (McAfee) virus scanner Maar Norton Antivirus is natuurlijk ook nog een goeie bekende. Zet er een leuk firewalletje erbij die want XP zelf is 3 keer niets.

Verder het standaard spul like Winamp, Photoshop, Acrobat (Reader), FlashFxp, FlashMX, Nero, Dvd apps, DivX Codes en plugins etc etc.

Veel suc6 ;)

Greetzz DAW
 
Originally posted by Boeie
beter eerst opnieuw formatteren en ervoor zorgen dat alle besturingssystemen weg zijn. (als dat keuzescherm ME en 2k ook nog aangeeft)

verder, Service Pack 1 installeren, hoe dat moet vind je in een guide

deze guide is misschien ook nog wel handig...

thnx! is mijn probleem met die update ook weer opgelost :W
 
Originally posted by gomer_pyle
als je de video's van het forum wil zien. heb je quicktime en divx nodig.


ahja.. Divx. Tell me waarvoor?

kheb nog NOOIT tha playa zien draaien om op scootforum een filmpje te kijken :D
 
als je xander ze filmpjes wil zien heb ik hem nodig check nootdorp meeting staan ze ergens tussen en download ze maar kan je het zelf zien.
 
Originally posted by Teunios



ahja.. Divx. Tell me waarvoor?

kheb nog NOOIT tha playa zien draaien om op scootforum een filmpje te kijken :D

Tha Playa is maar een player die je bij sommige divx pakketten krijgt, divx is een compressie techniek je hebt een codec nodig om deze af te kunnen spelen,voor sommige filmpjes heb je die wel nodig.

*.wmf is trouwens ook een goed/simpel alternatief, die zit std. in WinXP

Greetzz DAW
 
Winzip heb je geeneens nodig in XP, die zit er ookal standaard in. Winrar is idd beter, handig voor meer dingen uit te pakken ;)

Greetzz DAW
 
Originally posted by DAW


krijgt, divx is een compressie techniek je hebt een codec nodig om deze af te kunnen spelen

Greetzz DAW


JOH :D. meen je niet.. ik probeerde het enkel duidenlijk te maken met tha playa omdat ik denk dat het bij meer mensen een lichtje lat branden als ik het over tha playa heb dan ik over divX codec'
s begin. Studeer ict ya know :rolleyes:
 
Originally posted by -recon-


Kazaa suckt :)
Het is hopend at je geen virus download....

En nee je moet niet alleen kijken naar de size :)


kijk ik ook niet alleen na...
ennuh waarom denk je dat ik de virus scanner altijd als eerste installeer?
 
Het zijn wel leuke programma'tjes maar heb je welens gescanned hoeveel spyware der in zit? Gooi er maar ens ad-aware;0p

Greetzz DAW
 
Norton2003
Acrobat Reader 5.0
PowerDVD
Nero 5.5.9.14
Divx Codecs
VobSUB
FlashFXP
VNCServer/Client
DAP Pro
WinRAR
WinAMP
mIRC
Lotus Organizer
Bulletproof FTP Servertje

etc..etc..
 
Gebruik Norton Internet Security 2003 !!

Programmeren: Visual Studio.NET Enterprise Architect (btw: zijn 7 iso files in Kazaa Lite :D:D)

TIP:
Maak mbv Drive Image Pro een image van je hd, nadat je alle software en drivers geïnstalleerd hebt.

Maak een bootable cd en brand daarop: die image file en alle program files van Drive Image Pro.

Wil je nieuwe Win erop gooien ? Boot op in DOS, verwijder hele partities mbv fdisk. Boot opnieuw op maar dan mbv net gemaakte cd. Start in Dos Drive Image Pro op, selecteer je image file en zet die terug ! KLAAR !

Verse Windows erop met alle progs en drivers in een kwartiertje.



Gr, Stanley
 
Originally posted by DAW
Het zijn wel leuke programma'tjes maar heb je welens gescanned hoeveel spyware der in zit? Gooi er maar ens ad-aware;0p

Greetzz DAW
'
klopt jha :).. hmmmm ik geloof dat ik daar ergens een programma voor heb. controleert op spyware, diurrt ff mar dan is ook allers daarna schoon. zal vanavond al sik thuis ben ff de naam ervan zoeken. Ku nje wel gebruiken martin denk ik.

En Download ACDSEE NOOOOUUU!!!!:D
 
Back
Top