Off the road motorwot, achtervolging.

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Estolan
dus wel, : Blik Op De Weg 2 weken terug ofzo. was ook een gast die altijd weg reed bijd e politie ( die in autro zaten ), en daar kwamen ze gewoon gezellig op de koffie

dan kenne ze hem al wijsneus
 
Originally posted by Ornathon
En daar hebben we Estolan...aka..moraalridder.

nee hoor, genoeg topics overe geweest

Klooi je nmet je scooter zodat die harder kan rijden, acceprteer dan dat je staande word gehouden en betaal je bekeuring zonder gezeik

daar zijn Heeel Veel mensen het mee eens
 
Originally posted by Estolan
nee hoor, genoeg topics overe geweest

Klooi je nmet je scooter zodat die harder kan rijden, acceprteer dan dat je staande word gehouden en betaal je bekeuring zonder gezeik

daar zijn Heeel Veel mensen het mee eens

lees mijn vorige reply..
 
Originally posted by Teunios
nee.... de kinderen waren op dat moment allemaal weg.. 1 of ander dorpstheater.. me zusje speelde mee..

En ik geef scooter rijders zeker geen slechte naam.
Mensen.. ik weet wat ik doe.
Maar nu vraag ik jullie. WAT doen jullie... als je je scoot 1 dag terug hebt... HALF JAAR stil gestaan.. en veel geld uitgegeven..

Dan ga je er ook vandoor, Juist.


nop, want als ze je dan pakken ben je hem zowieso kwijt. anders kan je erg veel regelen door gewoon normaal gedrag

Been There Done That TWICE

en als je mijn scooterbase checked, dan weet je wel waar ik op rij
 
onzin. jou auto kan ook harder als 120...accepteer jij het ook als je 80 rijd op een 80kmh weg en je wordt aangehouden op grond van, je auto kan harder als 80?
 
Originally posted by Tim
dan kenne ze hem al wijsneus


ze hebben hem nog nooit staande gehouden, alleen vaker zien rijden ( ok het was in een Dorp ), maar wel via de verzekering adres opgevraagd ( aangezien je iemand met een helm op niet herkend )


hier in Den Haag is dat allemaal een ander verhhaal
 
jonge lul nie, doe nou nie net of jij wel zou stoppen om weer 2 weken later een boete van 200 euro te ontvangen :|
 
Originally posted by Tim
onzin. jou auto kan ook harder als 120...accepteer jij het ook als je 80 rijd op een 80kmh weg en je wordt aangehouden op grond van, je auto kan harder als 80?

Ken jij uberhaupt de Wet??

een Scooter/brommer mag Motorisch NIET harder dan de toegestaande snelheid


en auto/motor mag NIET harder rijden dan de max. snelheid

De wet SUCKS, zeker mee eens, maar het is wel zo,
 
Estolan zeik niet zo man.. :|
Tuurlijk is het onverantwoordelijk om zo te vluchten.
Maar niemand wil graag een bekeuring of dat zijn of haar spullen in beslag genomen worden.
Vooral voor iets waar je hard voor gewerkt hebt.
 
Inderdaad.. dat vind ik nu ook. ik weet zeker dat het merendeel ook zo zou reargeren.. ik was ook samen met rob.. en ik zag een kans.. die nam ik. en het lukte.
Ik was niet onverantwoordelijk bezig.. ik meidde het centrum.. ik ging rijden op een leeg voetbal veldje :S... niemand was daar.. daarna een paadje in .. oke dat stukje met die kruispunten was minder slim.. maar ik moest wel.
 
Hmpf, gevaar op de weg.

Eerst zeg je dat je bijna tegen auto op reed, daarna zeg je dat je niet gevaarlijk was.

Stel nou dat er net n kind door die woonwijk heen liep die jij dan vol met 85 aan rijd. 't Zal me nix verbazen als jij jezelf op deze manier jezelf de dood in jaagt.
 
Als jij loopt met je scooter mogen ze je echt niet meenemen voor controle !

Ik heb als hobby om rond te lopen met een mooie opgevoerde scooter... Dus wat wil je daar tegen doen ?
 
ik heb 2x een bekeuring gehad van 260 euro wegens te hard rijden, algemene scooter controles in Den Haag. en 2x een bekeuring metd e auto, 1x 55 waar ik 50 mocht ( toch 45 euro ) end e ander 130 waar ik 120 mocht

ik betaal alle netjes zonder gezeik, want IK weet dat ikzelf fout zit, en niet iemand anders.

voor de rest rij ik ook vaak door rood en harder dan de max. nslehied ( de meeste mensen doen dat ), maar ik ga niet als een debiel overal door heen sjeesen op de gok dat iedereen weg is ( w
 
uber verhaal :D

En estolan.. maybe heb jij wel gelijk.. maar ik denk toch echt dat je in die situatie (na half jaar weer rijden etc) maybe wel hetzelfde doet.. en je kan niet zeggen of je het wel of niet doet..
 
Originally posted by Teunios
nee.... de kinderen waren op dat moment allemaal weg.. 1 of ander dorpstheater.. me zusje speelde mee..

OWJA, DAT VERTELDE JE PERSOONLIJKE KINDERRADAR JE FF?
En ik geef scooter rijders zeker geen slechte naam.

WAAROM NIET? LIJKT ME EEN DUIDELIJK GEVAL VAN...

Mensen.. ik weet wat ik doe.

AAN JE VERHAAL TE LEZEN ABSOLUUT NIET, HET STAAT ER ZELFS LETTERLIJK IN
Maar nu vraag ik jullie. WAT doen jullie... als je je scoot 1 dag terug hebt... HALF JAAR stil gestaan.. en veel geld uitgegeven..

Dan ga je er ook vandoor, Juist.

MJA, IK HAD IN 1STE INSTANTIE GEWOON DOORGEREDEN, WAARSCHIJNLIJK WILDE DIE SMERIS GEWOON FF JE CERTIFICAAT ZIEN EN KON JE WEER VERDER. ALS JE DAN TOCH ERVANDOOR WIL GAAN, DOE DAT DAN OP DE WEG NAAR DE ROLLENBANK OFZO, DAN HEB JE NOG EEN REDEN....
 
Ik reed bijna tegen een oto aan die geparkeerd stond aan de rand van het voetbal veldje.. sorry mijn fout. typte het verkeerd.
ik gleed uit omdat het gras nat was..
 
Ik betaal liever niet dankjewel...
Eigenlijk is het geld niet eens een probleem. Maar de manier waarop ze met je omgaan. Schoppen van scooters, neerpleuren van je scoot in hun wagentje, beschadigen van scoot, zonder respect met je omgaan, onderdelen en delen van je scooter erafslopen, waar je je tijd en ziel in hebt gestoken en nog leuker.. je op de rollerbank zetten omdat je.. netjes rijd. Stop auto op rollerbank..ojee! dat wordt hoge boete..hij kan 200!
Kijk..als je al te hard rijd en ze houden je aan..geen probleem. eigen schuld.

Als ik weg kan komen zonder al teveel risico's, dan ben ik echt wel weg hoor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top