Off the road motorwot, achtervolging.

Status
Not open for further replies.
dan heb je geluk gehad met verzekeringsplaatje, maar dan nog erg DOM om zonder te rijden, krijg je hoop gelazer mee als je dan tegen iemand aan rijd

Voilgens mij moet jij gewoon eens een dure bekeuring krijgen ( zoiets van 260euro voor 33km/h te hard ), dan denk je er anders over

want hoe ik dit verhaal lees ben JIJ het Gevaar Op De Weg, en zou ik jou NO WAY willen tegenkomen, aangezien je nog iemand een x dood rijd. DWAAS
 
zoiets is veel leuker om te doen met een echt snelle scoot :p

ik rij btw ook zonder verzekerings plaatje...maar dat is omdat ik nog geen fatsoenlijk spatbord heb gevonden...

hij ligt in mn buddy voor als ze er een keer om vragen :)
 
btw politie mag je ten aller tijde staande houden, zelfs al staat je scooter uit en sta je er naast, zelf dan mag hij je bekeuren om de uitlaat or what so ever. zelfs om een kabel die los ergens hangt wat niet mag ( Motor voertuigen wet )
 
wat een spannend verhaal heb je dr van gemaakt zeg:)

zelf kan ik me echt niet meer concentreren als ik achterna gezeten word...dan gaat het juist slechter bij mij met inschatten en goeie vluchtwegen uitzoeken.
 
Originally posted by Estolan
dan heb je geluk gehad met verzekeringsplaatje, maar dan nog erg DOM om zonder te rijden, krijg je hoop gelazer mee als je dan tegen iemand aan rijd

Voilgens mij moet jij gewoon eens een dure bekeuring krijgen ( zoiets van 260euro voor 33km/h te hard ), dan denk je er anders over

want hoe ik dit verhaal lees ben JIJ het Gevaar Op De Weg, en zou ik jou NO WAY willen tegenkomen, aangezien je nog iemand een x dood rijd. DWAAS


jah.. zal wel.
Je kent me niet.. ik heb een verantwoordelijheidsgevoel. Ik weet waar ik wat kan doen.
En ik was het gevaar niet op de weg.. die motoragent. Die zijn aso.. hijgde gewoon in mijn nek.. en wat zij doen met die motoren.. doe ik nieteens met mijn drinkfiets.
 
oja nog 1 ding, hoe kan je Uberhaupt in je kappen zien dat een achtend ( beide rijdend ) zich omdraait op de weg??? neem aan dat je let op de auto waar je achter rijd ( met 55 km/h ) en de agent rijd voorbij ( dus keert pas achter je ) ???? tuurlijk
 
Originally posted by Estolan
What a Crappie story, ook zo jammer dat de politie gewoon je kentekenplaatje kan na-trekken end an staan ze ineens voor de deur ( waarbij de boete een stuk hoger is dan je eigenlijk zou krijgen )

Damn, wat een onzinnige actie

dat kunnen ze dus echt niet zomaar ff doen..je verzekerings maatschappij geeft dat echt niet zomaar door aan de politie...

verders is achterna gezeten worden 1 van de meest kicke dingen die je op een scooter doen kan...ik heb het ook al een keer gemaakt en je blijft echt gas geven :) en als je dan veilig bent, trillen!!! :) kicke man schijt aan die lullo's moahhhhhpp
 
ik hoop dat je je zelf volgende keer tegen een boom rijd !! Aan je verhaal te horen had je jezelf absoluut niet meer onder controle....stel nou dat er een klein kind in 1 van die steegjes had gestaan...en dat alleen maar voor een (schijnbare) standaard controle. Dit soort idioten geven scooterrijders een slechte naam
 
anders ask rob.. degene die meereed. :)
Ik hoorde zijn verhaal ook.. ik heb geen communicator in mijn helm oid :P.. en ik mengde de verhalen en daar kwam dit uit :)
 
tja alleen meneer de agent heeft toch altijd wel gelijk. xie ddat je nbijna 18 word. Op naar rijbewijs. zie die dan maar eerst te halen, en dan meneer de agent weer eens tegen komen, mmmm zonde maar dan nemen ze direct je rijbewijs in.
 
Originally posted by Tim
dat kunnen ze dus echt niet zomaar ff doen..je verzekerings maatschappij geeft dat echt niet zomaar door aan de politie...

verders is achterna gezeten worden 1 van de meest kicke dingen die je op een scooter doen kan...ik heb het ook al een keer gemaakt en je blijft echt gas geven :) en als je dan veilig bent, trillen!!! :) kicke man schijt aan die lullo's moahhhhhpp


dus wel, : Blik Op De Weg 2 weken terug ofzo. was ook een gast die altijd weg reed bijd e politie ( die in autro zaten ), en daar kwamen ze gewoon gezellig op de koffie
 
Originally posted by Casper
ik hoop dat je je zelf volgende keer tegen een boom rijd !! Aan je verhaal te horen had je jezelf absoluut niet meer onder controle....stel nou dat er een klein kind in 1 van die steegjes had gestaan...en dat alleen maar voor een (schijnbare) standaard controle. Dit soort idioten geven scooterrijders een slechte naam


JUIST, helemaal met je EENS! :) Go Casper:)
 
nee.... de kinderen waren op dat moment allemaal weg.. 1 of ander dorpstheater.. me zusje speelde mee..

En ik geef scooter rijders zeker geen slechte naam.
Mensen.. ik weet wat ik doe.
Maar nu vraag ik jullie. WAT doen jullie... als je je scoot 1 dag terug hebt... HALF JAAR stil gestaan.. en veel geld uitgegeven..

Dan ga je er ook vandoor, Juist.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top