Off the road motorwot, achtervolging.

Status
Not open for further replies.

Teunios

Banned
OMFG, ik maakte net wat mee.


rob en ik rijden net relaxt beetje door dorp hier... tjah het was mooi weer, we vlamden een paar scoots. etc... heel relaxed.

Maar na die scoots gevlamd te hebben :P, keren we terug om weer richting centrum te gaan... maar wat zag ik in de verte aankomen.. een motor wout... nu weet ik zelf donders goed dat die dingen heeel snel zijn en je het 9 van de 10 X verliest, maarja.. rob en ik bedachten ons niet opvallend te gedragen, de motor agent niet lang aan te kijken of wat dan ook.. gewoon heel normaal sneleheidje voorbij.. en ja hoor daar kwam hij voorbij, wij reden achter een auto dus dat ging zowiezo niet hard . 55 op de teller... Nu zag ik in de spiegeling van mijn kappen hem omdraaien.. rob keek achterom en zag het.. Dus ik dacht.. here we go.. De oto sloeg af dus vrije baan voor ons.. ik hoorde het gedreun van de motor gewoon tegen mijn helm aan.. zat dichtbij.. op een gegeven moment zag ik een steegje aankomen waar ik altijd doorheen rijd en dat is zo'n beetje mijn vluchtweg.. dus zodra dat steegje in zicht kwam gooie ik het gas vol open. Mooi geluidje btw met gila50:P,.. de motorwout zag ons volgas gaan want onze vluchtweg kwam in zicht.... Dus Die doed begon als een GEK te toeteren en te roepen.. hij hield maar niet op... wji met zijn 2en de vluchtweg genomen.... Raasde door een paadje van anderhalve meter breed met snelheid van 85... over heel wat kruispunten.. ik dacht nu moet hij wel afhaken maar nee hij komt ons gewoon achterna :eek:...

er kwam een grasveldje in zicht. ah hier zijn we.. rob woonde hier 30 sec. lopen vanaf... thuis. Maar ja.. in heel dat stukje hard rijden besefte ik me dat ik mijn 2 dagen oude Gila aan het inrijden was.. dus ik ging was langszamer rijden.. en keek op de teller.... ondertussen was ik het gras op gekomen... rob ook.. maar ik reed richting een lantaarnpaal en een paaltje.. Dus Fok.. ik remde zo snel als ik kon af.. en vloog bijna tegen een oto aan.. van het geen grip hebben...

ik manouvreerde me tussen de paaltjes.. rob had een andere route op dat veldje gekozen.. de motoragent zat nu achter rob aan... Ondertussen besefte ik me dat ik allemaal dingen deed die ik normaal nooit zou doen.. alsof het instinctief was.. mijn hart ging tekeer... van rob ook iig hoorde ik achteraf.


Ik reed dus zo hard mogelijk was op dat moment door de bocht, met rob. motoragent ons nog steeds achterna.. toeterend en al..
op een gegeven moment kwamen we bij een T-stuk.. rob haalde me in.. ik moest wel afremmen.. die cilinder was net een dag oud.. en ik had geen zin in tig boetes.. Dus doorrijden maar, rob sloeg rechtsaf naar zijn huis ik ging links.. splitsen leek me een beter idee..... en Ja hoor.. hij liet rob met rust en ik was de lul..

Opeens voelde ik een heel ander gevoel.. net was het nog spannend.. maar nu was het echt alsof ik me verlaten voelde.. helemaal alleen. maarja.. ik moest echt wat harder gaan rijden.. En toen dacht ik.. wacht eens LC is toch wat anders dan AC.. dus moet wel kunnen. Ik gaf nog maar wat meer gas... en ja hoor. .daar zag ik al aankomen wat ik hoopte.. weer een smal paadje en van deze wist ik dat er heele smalle poortjes stonden..

Dit paadje was nog smaller dan het eerte.. nu voelde ik helemaal die aanweziheid van de motor.. ik moest erg remmen voor die smalle bocht en ging er bijna onderuit :@.... maakte per ongeluk een knee down.. en moest zo afremmen voor los zand dat de motor bijna op me reed.. ik keek achter me en ik kreeg een heel erg boos gezicht te zien.. was best wel eerie eigelijk...

maar ik dus door dat paadje.. met paaltjes.. en ja hoor. VRIJ heid.

maar ik keek achter me en daar was meneer agent zich door de paaltjes aan het wurmen.. maarja ik kende dit gebied zeer goed en zag nog een hoop paaltjes.. toen ik ook daar doorheen was vertraagde ik de motor agent zo erg dat ik tiijd had om een vluchtpaats te zoeken.. ik koos het erf uit van een boer.. ( ehm sorry rob :rolleyes:, meneer dan )

Rob was ondertussen thuis gekomen.. reed de bosjes in per ongeluk van schrik.. liep met zijn scoot terug.. garage in en klaar.. veilig.. maar ik was ondertussen aan het rennen op dat erf.

Motor uit gezet.. en rennen als een gek.. ik zag door de bosjes de agent aankomen. Maar ik was al het hoekje om gegaan.. en scooter in een stal gezet.

die boer kwam eraan...
Ik was helemaal uitgeput van adrenaline en dat snelle rennen met scooter dat ultra lange erf op.. en ik dacht.. damn dadelijk is het zo'n brave doed die de politie belt oid en ik wil mijn scoot echt NO way kwijt na een half jaar stil gestaan te hebben... fris blok etc.

hij vroeg: jongen wat is er.. je bent uitgeput.. ik kreeg wat water en zei tegen hem dat ik wat tweetakt olie wilde :P, voor mijn cil. aha.. dus na wat gepraat en gelachen te hebben vertelde de man me : jongen.. je komt helemaal niet voor olie wat is er nu..

ik vertelde hem het hele verhaal en hij barstte in lachen uit.. maarja.. ik dus meelachen terwijl ik stond te trillen op mijn benen.

:), ik liet mijn scooter daar een paar uur staan.. en ging te voet naarhuis.. rob haalde me op, en ja hoor we zagen hem staan.

ik naar huis gelopen.. en verhaal gedaan:P, broer moest lachen..
maarja.. volgens hem ben ik nu samen met rob bekend.. Onze scooters vallen al enorm op. Dus na een periode van rollenbanken.. die nu weg waren eindelijk gaan ze weer komen vrees ik. Iig die motoragent zal wel verhaal doen @ bureau.

ik moest dit gewoon even kwijt... Dat adrenaline gevoel zorgde echt dat ik risico's nam die ik normaal nooit zou nemen... ineens afstanden en snelheden nog beter kon inschatten.. alsof ik in een leven op dood gevecht zat..

Dit was even mijn/ons verhaal.

sorry maar ik moest het kwijt :)
 
Advertisement - register to remove this

Beter dat je bent weggekomen ...
Wel dangerous om overal door te raggen ... je weet he iedereen inclusief mezefl tegen doeds zijn die overal lopen te raggen ...
Maar ik begrijp het nu wel :)
 
Gast, ga je shit maar vast begrenzen als je die motorwout echt gefokt hebt. Want dan heeft die gozer allang je verzekeringsplaatje onthouden en staat ie binnen no-time voor je deur.
 
ja doed.. Ik ben in mijn 2 jaar nog NOOIT achterna gezeten door een motor.. Nog Nul bekeuringen gehad :D.... dit was echt Adrenaline injectie numero uno :D
 
Nou.. weet je wat leuk is sushi..
mijn verzekerings plaatje had ik er niet opgedaan :P.. Ask derek.
Hij ging weg voor krukasje vervangen en toen merkte ik op dat mijn verzekeringplaatje eraf was :D...

Dus er viel niets te noteren.. Wel mazzel gehad :D
 
What a Crappie story, ook zo jammer dat de politie gewoon je kentekenplaatje kan na-trekken end an staan ze ineens voor de deur ( waarbij de boete een stuk hoger is dan je eigenlijk zou krijgen )

Damn, wat een onzinnige actie
 
Heb je geluk gehad :)
En het is net alsof je een hart attack gaat krijgen als die fuckers goed achter je aan zitten 8)
 
Originally posted by Estolan
What a Crappie story, ook zo jammer dat de politie gewoon je kentekenplaatje kan na-trekken end an staan ze ineens voor de deur ( waarbij de boete een stuk hoger is dan je eigenlijk zou krijgen )

Damn, wat een onzinnige actie

Onzinnig:S... doed.. je was er niet bij.
Ik zal foto;s maken van de paadjes en de boer :D.
en sporen etc. Ik scheet hem.. 8)
was echt ubers.

Maar ik had geen verzekerings plaatje erop zitten.
Ik lokte ook echt niets uit... juist niet.
daarom vond ik het al zo vreemd dat hij er achteraan ging.

Ik heb toch wel een off the road afgeschud.. :)
best chill. :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top