Tom Peugeot kymco sprinter 22 October 2004 #21 T'word deze: CILINDERKIT ,,DOPPLER´' Aluminium 40 mm 50 cc ( AC ) Zeer snelle 50 er Alu / Nicasil met 3 uitlaatpoorten op www.j-p-s.nl lijk me wel een leuke cilinder.
T'word deze: CILINDERKIT ,,DOPPLER´' Aluminium 40 mm 50 cc ( AC ) Zeer snelle 50 er Alu / Nicasil met 3 uitlaatpoorten op www.j-p-s.nl lijk me wel een leuke cilinder.
emo The Carb. KING 22 October 2004 #22 cool project.. but the machine is a bit short for a big rider..
Koekdragster Well-Known Member 22 October 2004 #24 emo said: cool project.. but the machine is a bit short for a big rider.. Click to expand... De "scoot" is inderdaad erg kort..! wel erg vet je project verder..
emo said: cool project.. but the machine is a bit short for a big rider.. Click to expand... De "scoot" is inderdaad erg kort..! wel erg vet je project verder..
Paddixx Well-Known Member 22 October 2004 #25 Zitten die voetsteunen niet een beetje heel erg dicht op het blok of lijkt dat maar zo? :? Voorderest leuk project!
Zitten die voetsteunen niet een beetje heel erg dicht op het blok of lijkt dat maar zo? :? Voorderest leuk project!
Tom Peugeot kymco sprinter 22 October 2004 #26 jah maar het blok kan nog een stuk veren + het zit perfect ! want ik ben niet zo lang duss..
Tom Peugeot kymco sprinter 24 October 2004 #27 ben de hele zaterdag weer bezig geweest een hoop in elkaar gezet heb mn monosit bekleed: heb weer een week vakantie duss zal weer veel gebeuren binnenkort meer fotos. :d
ben de hele zaterdag weer bezig geweest een hoop in elkaar gezet heb mn monosit bekleed: heb weer een week vakantie duss zal weer veel gebeuren binnenkort meer fotos. :d
Tom Peugeot kymco sprinter 31 October 2004 #28 in de vakantie weer wat bezig geweest, rij ik ff 2 meter op een maar zn brommer en jawel de lul gelukig wat fotos van die klootzakken kunne maken: een Honda mtx afgejat en een puchje: honda mtx: en een puchje: weer zown kut boete heb mn cilinder kit binnen: doppler 50cc AC nu moet ik nog een uitlaat hebben, het wordt waarschijnlijk toch die metrakit niet want die is er moeilijk onder te krijgen. nog een foto van het resultaat tot nu: mn velgen liggen nu bij lete daar worden ze gestraald binnenkort fotos
in de vakantie weer wat bezig geweest, rij ik ff 2 meter op een maar zn brommer en jawel de lul gelukig wat fotos van die klootzakken kunne maken: een Honda mtx afgejat en een puchje: honda mtx: en een puchje: weer zown kut boete heb mn cilinder kit binnen: doppler 50cc AC nu moet ik nog een uitlaat hebben, het wordt waarschijnlijk toch die metrakit niet want die is er moeilijk onder te krijgen. nog een foto van het resultaat tot nu: mn velgen liggen nu bij lete daar worden ze gestraald binnenkort fotos
Mitsjiel FAC member y0! 31 October 2004 #29 Ziet er vet uit vind ik Gaat de Sr achtervelg er ook nog opkomen of toch maar niet?
Tom Peugeot kymco sprinter 31 October 2004 #30 ik heb nu 2 vivacity wielen dat lijkt me wat makelijker
Rob Aerocool ScooterGeil 1 November 2004 #31 ik heb ook zoiets gemaakt en ik heb pcies dezelfde tank gebruikt
Tom Peugeot kymco sprinter 13 November 2004 #32 Rob Aerocool said: ik heb ook zoiets gemaakt en ik heb pcies dezelfde tank gebruikt Click to expand... heb je fotos?
Rob Aerocool said: ik heb ook zoiets gemaakt en ik heb pcies dezelfde tank gebruikt Click to expand... heb je fotos?