Erik. Running 1 November 2012 #41 Geldt natuurlijk lang niet voor iedere chirurg. Maar van plastisch chirurgen in privé klinieken heb ik niet zo een hoge pet op wat verantwoording betreft.
Geldt natuurlijk lang niet voor iedere chirurg. Maar van plastisch chirurgen in privé klinieken heb ik niet zo een hoge pet op wat verantwoording betreft.
JohnnyP Vuurvos member 1 November 2012 #42 waar is dat wijf hierboven van? lijkt sprekend op een ex van me :x
JohnnyP Vuurvos member 2 November 2012 #44 was niet alles ja .. mjah wel lekker makkelijk, niks was te gek :+
'Lars Skyline Euner 7 November 2012 #53 Jij liked Totallycoolpix ook op fb? Blijven zulke vette reportage's, met name die van de F1!
Erik. Running 7 November 2012 #55 'Lars said: Jij liked Totallycoolpix ook op fb? Click to expand... Uiteraard :W.
ErwinZ GC Member 8 November 2012 #57 Heb ik nu nog wel eens als ik met m'n vriendin boodschappen doe en ik geen portemonnee op zak heb
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 8 November 2012 #60 Syrië...men verdacht de man pro overheid te zijn. Verdacht zijn is al genoeg....