Nutteloosche Plaatjes #48

Status
Not open for further replies.
[ir]http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/0/3/5/1939530.jpg[/ir]

Last edited by a moderator:
537698_437947832890464_100000257542991_1697379_431653855_n.jpg

Die hangt al maanden bij de KVK. :7 Zat al te denken om een foto te maken toen. :P

Uhh.. moet ik het echt gaan opmeten of het klopt, of wat :P

@ vliegtuigfoto; echt bizar scherpe foto, vraag me af wat voor camera daarvoor gebruikt is

hij moet best kort gesloten hebben wil hij die piloten ook zo scherp krijgen. (of de piloten slapen:+)
Dus in die omstandigheden een hoge iso kiezen. Daarnaast is hij vrij scherp overal dus hij zal niet op F2.8 genomen zijn denk ik? eerst F4 oid..

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 2 characters.

Attachments

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    50.7 KB · Views: 100
hij moet best kort gesloten hebben wil hij die piloten ook zo scherp krijgen. (of de piloten slapen:+)
Dus in die omstandigheden een hoge iso kiezen. Daarnaast is hij vrij scherp overal dus hij zal niet op F2.8 genomen zijn denk ik? eerst F4 oid..

Zijn gewoon 2 foto's in elkaar geshopt, je hebt te maken met buiten en binnen (kunst) ligt. Dat is praktisch niet te combineren in 1 foto, hier zul je 2 foto's voor moeten maken met verschillende instellingen (of zelfs 3 foto's).

Zijn gewoon 2 foto's in elkaar geshopt, je hebt te maken met buiten en binnen (kunst) ligt. Dat is praktisch niet te combineren in 1 foto, hier zul je 2 foto's voor moeten maken met verschillende instellingen (of zelfs 3 foto's).

Wat voor verschillende instellingen dan? Soort HDR?

Status
Not open for further replies.
Back