Nutteloosche Plaatjes #48

Status
Not open for further replies.
Gvd zeg, wat een kkwijf. Zou der helemaal de puinpoeier in slaan denk ik als ik dat zou zien:X

Beetje lompe reacties op dat filmpje :( :( betreur ik altijd van die vooroordelen, je kent de achtergrond niet dus kan beter niet reageren.

Geloof mij eerlijk als je een huilkind hebt dat 20 uur per dag CONTINUE weent en gedurende een paar weken en gewoonweg niet stil te krijgen is, niet wil eten en als het dan eet alles terug uitspuwt, en telkens tijdens het verversen van een pamper gans de tafel onder poept hoeft het ook soms niet meer. Dan kan het zijn dat je gewoon echt compleet doordraaid!

Wat ik well f*ck*ng degoutant vind dat dit gewoonweg gefilmd word en er doodleuk op toegekeken word door mensen in de omgeving!

Ook even toelichten dat ik ook niet weet in welke omstandigheden dit gebeurd is.
En dat de 18jarige moeder evengoed gewoon gek kan zijn. Hoewel ik eerder naar een versie van bovenstaand verhaal grijp. Op je 18Jaar een kind krijgen is momenteel 9/10 gewoon te jong. Tel daarbij op dat ze wss weinig hulp krijgt van haar ouders en moraal nog te jong en of zwak is.......

Beetje lompe reacties op dat filmpje :( :( betreur ik altijd van die vooroordelen, je kent de achtergrond niet dus kan beter niet reageren.

Geloof mij eerlijk als je een huilkind hebt dat 20 uur per dag CONTINUE weent en gedurende een paar weken en gewoonweg niet stil te krijgen is, niet wil eten en als het dan eet alles terug uitspuwt, en telkens tijdens het verversen van een pamper gans de tafel onder poept hoeft het ook soms niet meer. Dan kan het zijn dat je gewoon echt compleet doordraaid!

Dude, doe normaal? Wat bezielt je. Ongeacht de omstandigheden, geen enkel normaal persoon mishandeld een baby, laat staan je eigen kind.

pff, wtf boeit de omstandigheden... ergste vind ik nog die vrouw die staat te filmen.... ik had allebei helemaal kapot geslagen... hier gaat me bloed gewoon van koken, en ik hou geeneens zoveel van kinderen

Dude, doe normaal? Wat bezielt je. Ongeacht de omstandigheden, geen enkel normaal persoon mishandeld een baby, laat staan je eigen kind.

Je weet echt niet waarover je spreekt. Ik keur het uiteraard ook niet goed. En dat zou zeker niet mogen gebeuren. Maar ik kan wel begrijpen dat je gewoon door je lint kan gaan met dit als resultaat. En hoe erg het ook is, het kan je nu eenmaal overkomen.

pff, wtf boeit de omstandigheden... ergste vind ik nog die vrouw die staat te filmen.... ik had allebei helemaal kapot geslagen... hier gaat me bloed gewoon van koken, en ik hou geeneens zoveel van kinderen

Wat je hier zegt, deze dame haar bloed is MISSCHIEN (ik weet ook niet wat er gebeurd is) ook gewoonweg gaan koken, met als resultaat wat je ziet. Hadden we gewoonweg jou reactie gefilmd dat je deze twee personen 'kapot slaagt' was hier hetzelfde op gereageerd dan op bovenstaand filmpje, wie ben je dan als buitenstaander op hierover te oordelen.

Ik vind het echt gewoon triest dat mensen gewoonweg wat blaten zonder enige moeite te doen om eens verder te denken waarom sommige mensen nu eenmaal zulke handelingen doen.

Voor hetzelfde geld is het gewoonweg een gestoord kind dat haar kind moet ontnomen worden. Maar dat kan je niet zien op dit filmpje.

En als je dat niet wil of kan begrijpen zegt meer over jou dan over mij.

(Het feit dat ik dit vertel is omdat ik de beschreven situatie niet zelf heb meegmaakt maar wel iemand die dicht bij mij staat. Het verschil was dat haar verstand en ijzer sterk karakter, haar handelen heeft overwonnen en er dus niets is gebeurd, maar het feit dan een compleet gezond persoon dat gewoon gek is op haar kind bijna overweegt om het iets aan te doen....)

Stom lullen 2.0

Valt niet goed te praten, achtergrond heeft er ook geen fuck mee te maken. Als dat wijf het in een opwelling zou doen, zou ze 1x slaan en van zichzelf schrikken. Dit is gewoon pure mishandeling.

Stom lullen 2.0

Valt niet goed te praten, achtergrond heeft er ook geen fuck mee te maken. Als dat wijf het in een opwelling zou doen, zou ze 1x slaan en van zichzelf schrikken. Dit is gewoon pure mishandeling.

Juist, die vrouw zit dat kind 5 minuten lang ononderbroken te mishandelen. Context is irrelevant, dit soort mensen zijn geestelijk gestoord. Ook al huilt die baby 4 weken ononderbroken, een baby is weerloos. Pure mishandeling dus, van een baby notabene. Het gaat mijn pet te boven dat er hier mensen zijn die dit in twijfel trekken en argumenten zoals 'je weet de achtergrond niet' aanhalen.

Toch snap ik wel enigszins wat Ronny bedoelt hoor.

Dan zou je misschien 1x uithalen ofzo omdat je echt niet meer kan.. Maar 5 minuten slaan, kan voor mij geen valide argument voor zijn. Gek als een klapdeur dan wijf..

Dat kind raast er iig goed op door, dat is een feit. Dat zou idd een stuk minder kunnen ja.
Wat ik dan kansloos vind is dat mensen zeggen dat het hun bloed doet koken en zulke mensen gelijk kapot had gemaakt.

Wat ik daar uit lees is dat als personen hun eigen al niet kunnen bedaren en redelijk met zo een situatie omgaan indien ze zo een handelen zien gebeuren, is voor mij gewoon een feit dat dezelfde mensen wss hun klein gewoon uit het raam geflikkerd hadden indien het om 1 van zo de velen onmogelijke baby'tjes gaat.
Kan je zeggen wat je wil en als je dat nog niet wil/kan snappen kan ik ook begrijpen ja.

Ik hoop allesinds dat je wat volwassener word voordat jezelf een ooit een probleem kind hebt.
Tis hier dan ook een scooterforum waar dit voor de meesten hier nog ver weg is.

(Geen verwijt naar mensen, gewoon mijn mening. Ik wil het handelen van dat kind ook niet goedspreken en het gaat er idd echt over. Maar DIKWIJLS moet je WEL naar de situatie kijken en mensen de kans geven om zich te herpakken!)

praten over het handelen van een kind :s
ronny ben je echt zo stom? alsof dat kind bewust die moeder " pest" en dat haar acties rechtvaardigt!

corrigerende tik prima! zoals al eerder gezegd bewuste mishandeling van een kind dat voor en achter nog niet eens van elkaar kan onderscheiden no go!

Ik hoop voor je dat je het niet zelf hoeft mee te maken.
Maar een huilbaby (waar het kind niets aan kan doen, kan perfect ook medische oorzaken hebben) kan je ECHT wel veeeel verder doen gaan dan een corrigerende tik.

Als je dan geen karakter van staal hebt krijg je oa zulke tafrelen (waar ik nog steeds wil benadrukken dat ik haar reactie ook niet goedkeur)

Maar het is duidelijk zinloos om hierover te discusiëren als je nog niet in contact ben geweest met zulke kinderen (met zulke kinderen bedoel ik niet dat ik het filmje wil verklaren, maar bedoel ik echte huilbaby's die dat UITERAARD niet doen om hun moeder te pesten. Wat ik ook helemaal niet bedoel)

praten over het handelen van een kind :s
ronny ben je echt zo stom? alsof dat kind bewust die moeder " pest" en dat haar acties rechtvaardigt!

corrigerende tik prima! zoals al eerder gezegd bewuste mishandeling van een kind dat voor en achter nog niet eens van elkaar kan onderscheiden no go!

Ronnie bedoeld het ook niet om goed te praten. Zo komt het iig niet bij mij over.
Hij geeft alleen aan dat sommige mensen helemaal ontspoord kunnen raken door bepaalde situaties. Dat is gewoon ziek, maar helaas heb je van die mensen.

Hij probeert imo aan te geven dat mensen niet moeten denken dat dit iemand is die volledig bij zijn verstand is. En dat reageren op zo'n filmpje gewoon uber kansloos is.
Want jij (als kijker) bent als het goed is op dat moment goed bij je verstand en die vrouw compleet geschift door wat voor omstandigheden dan ook.

For the record :
Ik heb het filmpje niet gezien en ga hem ook niet kijken.

Je hoeft er niet geschift voor te zijn. Niemand bijvoorbeeld ooit een hond gehad die maar blijft janken? Misschien een rare vergelijking, maar er zijn ook genoeg mensen die daar op een gegeven moment echt niet meer tegen kunnen en zo'n beest een paar tikken geven.

Praat het ook niet goed hoor, zeker niet omdat ze maar door blijft slaan. Maar snap daarom dus wel wat Ronny bedoelt.

Het is wel ergens wel begrijpelijk, maar waar iedereen het hier eigenlijk ook wel over eens is, is dat het absoluut niet goed is.

Vind de vergelijking van ErwinZ hierboven over de hond nog relatief goed geplaatst, omdat mensen zich daar misschien eerder in herkennen als dat ZOU ik ook kunnen zijn. Het probleem met deze video is dat ze zou moeten schrikken van zichzelf na 2/3x slaan, of anders - als ze echt zo verblind met irritate en frustratie is - zou de filmende vriendin dat wel moeten doen! Dat is wat er zo verschrikkelijk is aan dit filmpje.

Iedereen kan door het lint gaan, zelfs op een weerloos kind (ook al is het een topkind wat verder nooit huilt). Maar een normaal persoon zit daarbij niet rustig op bed, die gaat voor het zover komt de kamer uit of dropt de baby bij een weeshuis of bij haar eigen ouders of bedenkt iets anders, nog voordat het tot een geescaleerde situatie als deze komt. Bovendien gaat het MINUTENLANG door. Dan is die tijdelijke blinded rage echt wel weer afgekoelt (+ze zit daar verder dood rustig op bed..)

Ronnie: begrijp je verhaal dus wel, maar vind dat je de lat veeeel te laag legt. Ivm wat ik hierboven al aanhaal (van jezelf schrikken, kind ("probleem") van je wegdoen, filmende vriendin).

Andere reacties over die vrouw willen slaan: geen grijntje beter dus, als er nou achter die voorgestelde mishandeling iets van "en dan naar een heropvoedcursus zodat ze zoiets nooit weer doet" stond, was het wat zinvoller geweest.

(Het feit dat ik dit vertel is omdat ik de beschreven situatie niet zelf heb meegmaakt maar wel iemand die dicht bij mij staat. Het verschil was dat haar verstand en ijzer sterk karakter, haar handelen heeft overwonnen en er dus niets is gebeurd, maar het feit dan een compleet gezond persoon dat gewoon gek is op haar kind bijna overweegt om het iets aan te doen....)

Als je niet met een huilbaby om kan gaan, moet je geen kinderen nemen. Net als je hond de pleuris in schoppen omdat ie een keer in huis kakt. Je weet dat het kan gebeuren en daar kies je zelf voor. Klaar. Frustraties zijn begrijpelijk, maar dat geeft dat mens nog steeds 0,0 recht om dat zo af te reageren..

Ronnie: begrijp je verhaal dus wel, maar vind dat je de lat veeeel te laag legt. Ivm wat ik hierboven al aanhaal (van jezelf schrikken, kind ("probleem") van je wegdoen, filmende vriendin).

Klopt, als die vrouw één of twee rake klappen had gegeven aan haar kind had er 9/10 dezelfde reactie op gekomen van de dezelfde mensen.

Andere reacties over die vrouw willen slaan: geen grijntje beter dus, als er nou achter die voorgestelde mishandeling iets van "en dan naar een heropvoedcursus zodat ze zoiets nooit weer doet" stond, was het wat zinvoller geweest.

En hier gaat het mij dus vooral om idd.
Heb zelf ook al aangehaald dat de dame in het filmpje er gewoon over gaat, laat staan de toeschouwer(s). Word er zelf gewoon slecht gezind van dat sommige mensen echt gewoon wat in het rond blaten.... Kan het dan niet laten om dat gewoon te negeren.

Als je niet met een huilbaby om kan gaan, moet je geen kinderen nemen. Net als je hond de pleuris in schoppen omdat ie een keer in huis kakt. Je weet dat het kan gebeuren en daar kies je zelf voor. Klaar. Frustraties zijn begrijpelijk, maar dat geeft dat mens nog steeds 0,0 recht om dat zo af te reageren..

Moet het toch vragen: are you really that stupid? Of gewoon kortzichtig? Met de rest van je post wel eens hoor, maar dit :')

Moet het toch vragen: are you really that stupid? Of gewoon kortzichtig?

Niet kortzichtig, realistisch. JA, het is kut. JA, het is frusterend dat als je fulltime werkt, je misschien nog 3 uur slaapt per nacht. JA, je wilt het liever anders. Maar je kiest er toch echt zelf voor om een kind te nemen? En je weet toch ook dat niet alle baby's alleen maar lief lachen, muisstil zijn en de hele nacht doorslapen? Als je niet met de 'negatieve' kant van zo'n koter om kan gaan, dan vind ik gewoon oprecht dat je de keuze voor een kind nog niet moet maken.

Er zijn weet ik het hoeveel stellen die staan te popelen om een kindje te krijgen, maar daar lukt het niet bij. Ik heb dat dan weer van dichtbij meegemaakt. Meerdere mislukte IVF behandelingen, meerdere miskramen, jaren lang proberen. Dan heb jij een gezond kindje op de wereld gezet die teveel huilt en die behandel je dan zo? Nee sorry, dat gaat er bij niet in. Dan ben ik maar kortzichtig of stupid in jouw ogen. Ik ben liever dat, dan een slechte vader.

Status
Not open for further replies.
Back