Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 26 March 2012 #802 [ir]http://www.nrcnext.nl/beeld/files/2012/03/tibetaan.jpg[/ir] bizar.
5 543543543 Well-Known Member 26 March 2012 #804 Anne said: Click to expand... Welke is linkboven dan?
ronnyracingteam Ronny Himself 27 March 2012 #812 Kleine scooterforum fail Attachments fail.jpg 266.1 KB · Views: 196
Anne mannelijke versie 27 March 2012 #814 twee oude klasgenoten van me zijn begonnen met scannen van je hoofd en printen als legohoofdje, vet
Björn` Yes, mother? 27 March 2012 #815 Gaaf idee. Zijn ze alleen niet bang flink gezeik te krijgen met Lego?
Anne mannelijke versie 27 March 2012 #816 Denk het niet, patent van Lego is verlopen (neem aan dat je daar op doelt). Je zou dus een legostenenbedrijf beginnen. Opzich wel aardig, dan kun je bijvoorbeeld nieuwe kleuren en vormen verkopen.
Denk het niet, patent van Lego is verlopen (neem aan dat je daar op doelt). Je zou dus een legostenenbedrijf beginnen. Opzich wel aardig, dan kun je bijvoorbeeld nieuwe kleuren en vormen verkopen.
Björn` Yes, mother? 28 March 2012 #817 Ah, ok, dan is 't een gaaf idee ja! Ik dacht dat ik een tijdje geleden (1 á 2 jaar) er iets over had gelezen. Maar dat zal dan wel zijn wat jij zegt. Kost dat?
Ah, ok, dan is 't een gaaf idee ja! Ik dacht dat ik een tijdje geleden (1 á 2 jaar) er iets over had gelezen. Maar dat zal dan wel zijn wat jij zegt. Kost dat?
Anne mannelijke versie 28 March 2012 #819 Björn` said: Ah, ok, dan is 't een gaaf idee ja! Ik dacht dat ik een tijdje geleden (1 á 2 jaar) er iets over had gelezen. Maar dat zal dan wel zijn wat jij zegt. Kost dat? Click to expand... Geen idee
Björn` said: Ah, ok, dan is 't een gaaf idee ja! Ik dacht dat ik een tijdje geleden (1 á 2 jaar) er iets over had gelezen. Maar dat zal dan wel zijn wat jij zegt. Kost dat? Click to expand... Geen idee