Jaspah Nu ook een GC slet.. 18 March 2012 #710 Oh wat heb ik toch een hekel aan dat soort mannetjes.... kan het niet helpen.
Vincent-Aerox Scooterloos 18 March 2012 #711 Jaspah said: Oh wat heb ik toch een hekel aan dat soort mannetjes.... kan het niet helpen. Click to expand... +97457634568523486534
Jaspah said: Oh wat heb ik toch een hekel aan dat soort mannetjes.... kan het niet helpen. Click to expand... +97457634568523486534
JohnnyP Vuurvos member 18 March 2012 #712 Jaspah said: Oh wat heb ik toch een hekel aan dat soort mannetjes.... kan het niet helpen. Click to expand... jij hebt er maar een dagtaak aan, haat en hekel hebben de hele dag :# ik stoor me er niet aan hoor, als hun het mooi vinden.... waarom zou ik er hekel aan hebben?
Jaspah said: Oh wat heb ik toch een hekel aan dat soort mannetjes.... kan het niet helpen. Click to expand... jij hebt er maar een dagtaak aan, haat en hekel hebben de hele dag :# ik stoor me er niet aan hoor, als hun het mooi vinden.... waarom zou ik er hekel aan hebben?
Vincent-Aerox Scooterloos 18 March 2012 #713 Er komt nog bij dat 100% van de mensen die zo'n jas dragen zich onfatsoenlijk gedragen. Over smaak valt te twisten idd.
Er komt nog bij dat 100% van de mensen die zo'n jas dragen zich onfatsoenlijk gedragen. Over smaak valt te twisten idd.
JohnnyP Vuurvos member 18 March 2012 #714 dus echt iedereen die zo'n jas aan heeft gedraagt zich slecht?? aha dat wis ik niet, dan begrijp ik het beter.... zal voortaan opletten
dus echt iedereen die zo'n jas aan heeft gedraagt zich slecht?? aha dat wis ik niet, dan begrijp ik het beter.... zal voortaan opletten
Vincent-Aerox Scooterloos 18 March 2012 #715 Dit is natuurlijk overdreven, maar het moge duidelijk zijn dat het de meerderheid is die zo'n jas draagt
Dit is natuurlijk overdreven, maar het moge duidelijk zijn dat het de meerderheid is die zo'n jas draagt
ErwinZ GC Member 18 March 2012 #716 Mee eens! Vind 't ook verschrikkelijk. En vaak is 't idd niet van dat fijne volk.
Jaspah Nu ook een GC slet.. 18 March 2012 #717 Ach als iemand die zich zo kleedt, zich normaal gedraagt, krijgt ie het voordeel van de twijfel Zo ben ik dan ook wel weer
Ach als iemand die zich zo kleedt, zich normaal gedraagt, krijgt ie het voordeel van de twijfel Zo ben ik dan ook wel weer
aad speed 7t sonic 18 March 2012 #719 Kijk maar naar de reclame van sire dat het ambulancepersoneel wordt aanvallen. @vincent