Titus Mooiboii 21 February 2012 #361 Tommy. said: Lekker met je stengel er tussendoor hengsten! Kwam dit tegen op FB: prrt! Click to expand... :W
Tommy. said: Lekker met je stengel er tussendoor hengsten! Kwam dit tegen op FB: prrt! Click to expand... :W
Frank "Because racecar" 21 February 2012 #363 Ik heb nog wel een fluit waar ze het tegenover gestelde van blazen mag doen :+ Kijken we wel uit.. dadelijk wordt Google weer boos.
Ik heb nog wel een fluit waar ze het tegenover gestelde van blazen mag doen :+ Kijken we wel uit.. dadelijk wordt Google weer boos.
dokman_B Well-Known Member 21 February 2012 #366 http://www.skoften.net/index/gallery/twitter_chicks soms snap je het toch niet dat vrouwen altijd zo op de foto's staan
http://www.skoften.net/index/gallery/twitter_chicks soms snap je het toch niet dat vrouwen altijd zo op de foto's staan
Xander Registered Abuser 21 February 2012 #368 Ik neem het hem niet kwalijk, Dokman houdt van goedkope auto's.
Björn` Yes, mother? 22 February 2012 #371 Tommy. said: Kutmuziek en ik hoef er niet als een debiel/400 andere bij te lopen om lol te hebben/ bier te zuipen. Click to expand... Dat verkleden is nice. :# De muziek en drukte trek ik alleen totaal niet. Maargoed, ik heb ook maar 1 x in Breda en 1 x in Den Bosch gevierd en ik geloof niet dat dat de beste plekken zijn..
Tommy. said: Kutmuziek en ik hoef er niet als een debiel/400 andere bij te lopen om lol te hebben/ bier te zuipen. Click to expand... Dat verkleden is nice. :# De muziek en drukte trek ik alleen totaal niet. Maargoed, ik heb ook maar 1 x in Breda en 1 x in Den Bosch gevierd en ik geloof niet dat dat de beste plekken zijn..
Laine Leren Lenie 22 February 2012 #372 Ahaha kwam dit tegen op mn facebook. Met als titel 'FUCK bitches GET money zo doen we dat' N kapsalon, drie crackberries, n gouden (?) ketting
Ahaha kwam dit tegen op mn facebook. Met als titel 'FUCK bitches GET money zo doen we dat' N kapsalon, drie crackberries, n gouden (?) ketting
Laine Leren Lenie 22 February 2012 #374 InIMoeK said: En niet te vergeten een oude Benz sleutel Click to expand... T feit dat 'ie niet eens auto mag of kan rijden maakt t nog leuker :+
InIMoeK said: En niet te vergeten een oude Benz sleutel Click to expand... T feit dat 'ie niet eens auto mag of kan rijden maakt t nog leuker :+
InIMoeK DCA GODZUKI 22 February 2012 #376 Tommy. said: Lekker met je stengel er tussendoor hengsten! Kwam dit tegen op FB: prrt! Click to expand... Requote! :~:~:~:~:~
Tommy. said: Lekker met je stengel er tussendoor hengsten! Kwam dit tegen op FB: prrt! Click to expand... Requote! :~:~:~:~:~
Dnstal Judas 22 February 2012 #378 spNk said: Ik zie 't probleem ff niet, carnaval is gewoon heel gezellig en een goed excuus om veel te zuipen, wat wil je nog meer? Click to expand... Ik denk vrienden om mee te gaan zuipen :#
spNk said: Ik zie 't probleem ff niet, carnaval is gewoon heel gezellig en een goed excuus om veel te zuipen, wat wil je nog meer? Click to expand... Ik denk vrienden om mee te gaan zuipen :#