::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 17 February 2012 #303 Hele forum naar de klote maar gelukkig doet de post van Rocco het gewoon :# Ook waar ik aan dacht toen ik hem gisteren keek ..... Blij dat ''nieuwe seizoen'' weer begonnen is :W
Hele forum naar de klote maar gelukkig doet de post van Rocco het gewoon :# Ook waar ik aan dacht toen ik hem gisteren keek ..... Blij dat ''nieuwe seizoen'' weer begonnen is :W
B Blue ark Well-Known Member 17 February 2012 #305 Kate Upton @Michel vind het maar saai dat 2e seizoen ;(
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 18 February 2012 #306 Heb liever dat er een goed verhaal in zit ipv dat ze het in 3 afleveringen af raffelen. En er komt nog een 3e seizoen dus :W... / So fucking true
Heb liever dat er een goed verhaal in zit ipv dat ze het in 3 afleveringen af raffelen. En er komt nog een 3e seizoen dus :W... / So fucking true
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 18 February 2012 #309 Wat denk jij dan...nog elke dag :+ / Ook true... Last edited: 18 February 2012
bartj HousePaus 19 February 2012 #314 Dan ben je een aardige leipo , als je zoiets laat tattoeren op je rug haha 8P
Ron voorheen ronnieboy 20 February 2012 #319 elke keer als je deze pagina opent is het weer genieten :~.