Nutteloosche Plaatjes #46

Status
Not open for further replies.
Ehh, er is een wetsvoorstel waarmee op rechterlijke voet auteurswet schendende websites neergehaald kunnen worden. Wat heeft dat precies met cloakingsmechanismes te maken? Dit gaat verder dan het moedwillig illegaal downloaden van films, auio, etc ... Dit gaat om Jantje die een filmpje van zijn dochtertje post met op de achtergrond mogelijk het nieuwe nummer van Hanson. Dit gaat haast om censuur, dat is iets heel anders.

Kryssning.jpg

35qkm2.jpg

394054_858902640212_15100072_37532710_188218066_n.jpg

tuesday-dar-1.jpg

4Kurh.gif

XsU5f.jpg

Last edited:
Jezus, nu al op facebook zie ik een aantal posts met:

This comment has been found in violation of H.R. 3261, S.O.P.A and has been removed.

:?:?

Jezus, nu al op facebook zie ik een aantal posts met:

This comment has been found in violation of H.R. 3261, S.O.P.A and has been removed.

:?:?

Word alleen maar erger, net als ziggo/xs4all moet nu piratebay blokkeren door klote BREIN...

Het blijft me verbazen hoeveel reclame/awareness er wordt gemaakt zonder dat mensen het door hebben

Iets met verhouding van bewuste en onbewuste waarneming... Het meeste wat je waarneemt heb niet door, die verhouding is geloof ik 10-90%!

Iets met verhouding van bewuste en onbewuste waarneming... Het meeste wat je waarneemt heb niet door, die verhouding is geloof ik 10-90%!

Waarnemen is gelijk aan selecteren. Die inschatting slaat op shit, want je kunt helemaal net bepalen wat er in ´totaal´ binnenkomt.

Status
Not open for further replies.
Back