This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #46

Status
Not open for further replies.
Nou Freddy mercury was toch echt wel een kneitergoeie zanger.. zal mischien niet voldoen aan de hedendaagse zo-moet-een-idol-klinken stemgeluid :L

dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak.. plus dat er uberhaubt niet van een "de beste" kan gesproken worden lijkt me

dit is trouwens wel een held voor mij.. niet alleen door zn zangkunsten maar ook songwriting en gitaarspel :W

[ir]http://www.frame26.com/images/A_Tema/Opeth_Alcatraz/Opeth_16.jpg[/ir]

Mijn held

Nirvana / Kurt Cobain gerelateerde biografieen / cd's / dvd's / andere crap beginnen inmiddels ook een beetje een obsessie te worden om heel eerlijk te zijn.

Ach, er zijn zoveel artiesten die beter waren dan MJ en Queen.
Althans, ik ben er geen fan van. Queen was en is verschrikkelijk en van MJ vind ik alleen z'n vroegste werk tof. Entertainers waren 't wel ja, maar dat is niet coherent aan de muziek. 'Iedereen' doet tegenwoordig gigantische liveshows en kan z'n danspasjes. Lady Gaga snapte dit en ging daar weer overheen met ridicule outfits, maar is ook slechts een entertainer, want wie herinnert zich over tig jaar nog haar songteksten..?

Er valt voor iedereen wat te zeggen. 't Probleem nu is dat er een nog groter verloop in de popwereld is ivm vroeger. 5 ipv 15 minutes of fame, laten we maar zeggen.

'Pop' komt van 'populair' en 't kan dus makkelijker verkopen.
Dat betekent dus dat er zoveel meer muziek is, wat je waarschijnlijk veel meer raakt, maar waar wat verder voor gezocht moet worden. Doe je dat niet: prima. Maar zeg dan niet dat MJ en Queen de beste muziek ooit maakte.

Helemaal stuk +ralf+

Attachments

• 321634_268061123241629_100001132300651_882037_1084452188_n.jpg
    76.6 KB · Views: 554
Status
Not open for further replies.