Nutteloosche Plaatjes #46

Status
Not open for further replies.
Dan was 't idd King geweest.

:+

Michael+Jackson++Freddie+Mercury+FreddieMichael.jpg


De 2 beste zangers die de wereld ooit gekend heeft en zal kennen imo.
 
Nou Freddy mercury was toch echt wel een kneitergoeie zanger.. zal mischien niet voldoen aan de hedendaagse zo-moet-een-idol-klinken stemgeluid :L
 
dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak.. plus dat er uberhaubt niet van een "de beste" kan gesproken worden lijkt me

75502740_10.jpg
 
dit is trouwens wel een held voor mij.. niet alleen door zn zangkunsten maar ook songwriting en gitaarspel :W

[ir]http://www.frame26.com/images/A_Tema/Opeth_Alcatraz/Opeth_16.jpg[/ir]
 
Mijn held

Kurt%2BCobain%2B20080603_IMG_20080603_12125098.jpg


Nirvana / Kurt Cobain gerelateerde biografieen / cd's / dvd's / andere crap beginnen inmiddels ook een beetje een obsessie te worden om heel eerlijk te zijn.
 
Ach, er zijn zoveel artiesten die beter waren dan MJ en Queen.
Althans, ik ben er geen fan van. Queen was en is verschrikkelijk en van MJ vind ik alleen z'n vroegste werk tof. Entertainers waren 't wel ja, maar dat is niet coherent aan de muziek. 'Iedereen' doet tegenwoordig gigantische liveshows en kan z'n danspasjes. Lady Gaga snapte dit en ging daar weer overheen met ridicule outfits, maar is ook slechts een entertainer, want wie herinnert zich over tig jaar nog haar songteksten..?

After a star reaches a certain point, it's easy to forget what they became famous for and concentrate solely on their persona. Madonna is such a star. Madonna rocketed to stardom so quickly in 1984 that it obscured most of her musical virtues. Appreciating her music became even more difficult as the decade wore on, as discussing her lifestyle became more common than discussing her music. However, one of Madonna 's greatest achievements is how she manipulated the media and the public with her music, her videos, her publicity, and her sexuality. Arguably, Madonna was the first female pop star to have complete control of her music and image.

Er valt voor iedereen wat te zeggen. 't Probleem nu is dat er een nog groter verloop in de popwereld is ivm vroeger. 5 ipv 15 minutes of fame, laten we maar zeggen.

'Pop' komt van 'populair' en 't kan dus makkelijker verkopen.
Dat betekent dus dat er zoveel meer muziek is, wat je waarschijnlijk veel meer raakt, maar waar wat verder voor gezocht moet worden. Doe je dat niet: prima. Maar zeg dan niet dat MJ en Queen de beste muziek ooit maakte.
 
Helemaal stuk +ralf+

attachment.php
 

Attachments

  • 321634_268061123241629_100001132300651_882037_1084452188_n.jpg
    321634_268061123241629_100001132300651_882037_1084452188_n.jpg
    76.6 KB · Views: 554
Status
Not open for further replies.
Back
Top