Laurens. Do the Dahmer! 5 January 2012 #582 haha we vinden het allemaal mooi om een goeie chick er in zien te huppelen, maar als onze eigen dame het doet wordt het te naar.. opzich deel ik het gevoel maar tis kneiterkrom
haha we vinden het allemaal mooi om een goeie chick er in zien te huppelen, maar als onze eigen dame het doet wordt het te naar.. opzich deel ik het gevoel maar tis kneiterkrom
Robert Superrrjoden! 5 January 2012 #584 Tja, je zal je best koning voelen als die hele zaal staat te geilen op jouw chick en jij haar een paar uur ervoor en erna flink vol gaat blaffen
Tja, je zal je best koning voelen als die hele zaal staat te geilen op jouw chick en jij haar een paar uur ervoor en erna flink vol gaat blaffen
Jaspah Nu ook een GC slet.. 5 January 2012 #585 Volgende dag zit ze met een goeie kater achter de computer.... zie je dat gifje voorbij komen. 'kak'
S Sandor ****** 5 January 2012 #586 Denk dat ze eerder blij is ermee als je zo gekleed gaat, niet dat ik er problemen mee heb.
[5th] Douwe Lets Hiv... 5 January 2012 #587 Op een gemiddeld feest zie je ze d'r hoeriger bij lopen hoor, de mijne moet 't niet in d'r hoofd halen maar kijk d'r graag naar
Op een gemiddeld feest zie je ze d'r hoeriger bij lopen hoor, de mijne moet 't niet in d'r hoofd halen maar kijk d'r graag naar
Tommy. *BA DUM TSS* 5 January 2012 #588 Geef sowieso weinig feestjes in de keuken, daar mag ze aantrekken wat ze wil.
Tommy. *BA DUM TSS* 5 January 2012 #590 Kwestie van tijd ja, ben de moeilijkste niet dus kop 'm ff in:#
Tommy. *BA DUM TSS* 5 January 2012 #597 +1 Maakt me weinig uit eigenlijk. Zal ze wrs toch nooit aanraken en t stuitert wel lekker :7
Frank "Because racecar" 5 January 2012 #598 Zat eigenlijk te wachten tot dat ze eruit vielen maar ze bleven helaas heel mooi in dat "topje" zitten. Last edited: 5 January 2012
Zat eigenlijk te wachten tot dat ze eruit vielen maar ze bleven helaas heel mooi in dat "topje" zitten.
Vincent-Aerox Scooterloos 5 January 2012 #600 Tommy. said: Geef sowieso weinig feestjes in de keuken, daar mag ze aantrekken wat ze wil. Click to expand... :W
Tommy. said: Geef sowieso weinig feestjes in de keuken, daar mag ze aantrekken wat ze wil. Click to expand... :W