j0enne Well-Known Member 31 December 2011 #521 Da's ook een Ipod Nano, alleen niet de nieuwste generatie! :+
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 1 January 2012 #527 Moet wel voor heeeeeel weinig geweest zijn anders koop je gvd toch geen peugeot
Mark.S Well-Known Member 1 January 2012 #528 wou eigenlijk een beta snor, maar daar staan er niet zoveel van te koop. dus toen maar een speedfight gepakt
wou eigenlijk een beta snor, maar daar staan er niet zoveel van te koop. dus toen maar een speedfight gepakt
Anne mannelijke versie 2 January 2012 #532 Edwin said: Dacht het wel. Click to expand... Oke, maar het is niet zo
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 2 January 2012 #533 Mark.S said: brommert gekocht, nu hoor ik er weer bij:+ Click to expand... Nice! Sprintje?
Mark.S Well-Known Member 2 January 2012 #534 hahah, ja is goed, tot de 40km/u:+ wel fijn voor in de zomer. woon 6 km van mijn werk af, dus dan kan k af en toe fijn met de brommert
hahah, ja is goed, tot de 40km/u:+ wel fijn voor in de zomer. woon 6 km van mijn werk af, dus dan kan k af en toe fijn met de brommert
Arne Pia Maxiscooter FTW 2 January 2012 #537 Mark.S said: hahah, ja is goed, tot de 40km/u:+ wel fijn voor in de zomer. woon 6 km van mijn werk af, dus dan kan k af en toe fijn met de brommert Click to expand... Wijs Ik woon 40 km van mn werk maar ga in de zomer ook regelmatig met de scooter/motorscooter/Kreidler. Maar dat is eigenlijk net te ver voor het leuke.
Mark.S said: hahah, ja is goed, tot de 40km/u:+ wel fijn voor in de zomer. woon 6 km van mijn werk af, dus dan kan k af en toe fijn met de brommert Click to expand... Wijs Ik woon 40 km van mn werk maar ga in de zomer ook regelmatig met de scooter/motorscooter/Kreidler. Maar dat is eigenlijk net te ver voor het leuke.
Mark.S Well-Known Member 2 January 2012 #538 damn dat is idd ver ja Ik denk zelfs dat ik met de scooter nog eerder op t werk ben dan met de auto.
Ron voorheen ronnieboy 2 January 2012 #540 Mark.S said: brommert gekocht, nu hoor ik er weer bij:+ Click to expand... toevallig bij cor hamstra gekocht daarzo?
Mark.S said: brommert gekocht, nu hoor ik er weer bij:+ Click to expand... toevallig bij cor hamstra gekocht daarzo?