Nutteloosche Plaatjes #46

Status
Not open for further replies.
Kakhiel, briljant. :W

380090_10150455413654336_684929335_8153437_511399735_n.jpg

Vrouwen en joden hebben ook kanker..

Grappen over geslacht, ras/groeperingen zijn toch net ff wat anders dan over een dodelijke ziekte die iedereen kan overkomen.

Vrouwen en joden hebben ook kanker..

Grappen over geslacht, ras/groeperingen zijn toch net ff wat anders dan over een dodelijke ziekte die iedereen kan overkomen.

tsja ik vind het zeer discutabel. Heb een hele goede vriendin die nu exact hetzelfde overkomt, terwijl nooit gerookt, nooit echt veel gedronken, vegetarier alles, wonderschone chick van 21. Betekent dit dat er een taboe op moet rusten? Mijns inziens moet er over alles gegrold kunnen worden, anders wordt het eng (hans teeuwen). Misschien ga ik er nu wel ver in maar zo zie ik

Er word overal over geouwehoerd en dan mag dat niet, vind dat ook altijd zo achterlijk. Je moet dat gewoon niet persoonlijk nemen. Sowieso met niks niet van dat soort plaatjes.

laatst een jongen met kanker op tv die hartelijk kon lachen om bepaalde grappen over zijn ziekte, naast hem zat al neeschuddend een medewerker van Fight Cancer oid

De een kan het hebben, de ander niet, ik heb nu een paar keer in mijn directe omgeving iemand verloren door kanker en gebruik dat woord daarom liever niet. Maar ben ook niet verontwaardigd als iemand anders ermee spot, daar bouw je een schild tegen zoals hans teeuwen het zegt ;)

De een kan het hebben, de ander niet, ik heb nu een paar keer in mijn directe omgeving iemand verloren door kanker en gebruik dat woord daarom liever niet. Maar ben ook niet verontwaardigd als iemand anders ermee spot, daar bouw je een schild tegen zoals hans teeuwen het zegt ;)

Klopt, maar toch vind ik dat je rekening moet houden met de mensen die er dan niet tegen kunnen, liever dat er 20 mensen even niet lachen dan dat er 1 bij zit die zich kut voelt daarna

moraalridder.jpg

mjah dat soort grappen maken, is 1 ding... grappen maken adhv iemands foto gaat mij dan weer te ver... je hebt namelijk geen idee, wat er met zo'n foto gebeurt...

Status
Not open for further replies.
Back