Indd Lars, heb nog wel 2 weekjes kantoor in de aanbieding, normaliter zou ik graag bijbetaling van jou kant zien, maar heb erg met je te doen dus zal ik dat niet vragen.
Goed plan. Varadero is gaar. Dronken toeristen en suffe hotels. Ik ben 23 dagen geweest en uiteindelijk 4 dagen in het hotel (varadero) gezeten. De rest Havana als uitvalsbasis gekozen bij een casa particular. Mocht je info nodig hebben stuur maar een PM.
Ws weet je dit al, maar je kunt dus niet pinnen he op Cuba. Dus cash mee of CC. Waren genoeg toeristen die dit niet wisten en gedoemd waren om in het hotel te blijven 8P
Ik heb in 3 weken ongeveer 3k opgemaakt volgens mij. Wel geleefd als een god, het kan beduidend cheaper. Als je in je hotel blijft kun je jezelf vol laten lopen en onbeperkt (ranzig) eten. Maar dan kun je beter naar Turkije gaan en niet naar Cuba Buiten de deur eten is goed betaalbaar en heerlijk. Vooral de kreeft (nou ja langoustine) is een aanrader.
Het verschil tussen de local casa particular huisjes is echt enorm btw. Ik heb ze gezien met een niet engels sprekende opa, zonder airco / tv / douche. Alles is vaste prijs (25 CUC, ongeveer 17 euro de nacht) dus je kunt beter verder kijken voor een relaxte casa. Ik zat zelf bij een stel van mijn leeftijd. En met familie in Miami dus ps2, LCD tv, relaxte prive badkamer etc
Ik zou 2 x CC meenemen (een als backup) en 1000 cash oid.